تعمیر لباسشویی در نسیم شهر

همانطور که اطلاع دارید؛ با پیشرفت علم و اختراع وسایل مختلف ماشین های لباسشویی امروزه به یکی از مهم ترین و اساسی ترین کالاها در هر خانه تبدیل شده اند به طوری که ممکن است افراد هر روز از چنین وسیله هایی استفاده کنند و ان ها را به کار بندند و تصور دنیایی بدون ماشین لباسشویی برایشان مزحک به نظر برسد؛ اما ماشین لباسشویی نیز مانند هر نوع وسیله دیگری با گذشت زمان مانند روز اول خریدش کار نخواهد کرد و ممکن است روزی نیاز به تعمیر پیدا کند؛ به همین دلیل با توجه به مطالب فوق تصمیم گرفته ایم در ادامه این مطلب در ارتباط با تعمیر ماشین لباسشویی به خصوص در شهر نسیم شهر اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم؛ تا اگر روزی برای ماشین لباسشویی تان مشکلی پیش آمد؛ یا در حال حاضر ماشین لباسشویی  تان مشکلی دارد؛ در ارتباط با ان مشکل آگاه باشید و بتوانید آن را با کمک متخصصین و تعمیر کاران ماهر سامی سرویس حل کنید؛ پس تا پایان این مطلب همراه ما باشید؛ امید است بتوانیم اطلاعات خوبی در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم..

تعمیر لباسشویی در نسیم شهر

تعمیر ماشین لباسشویی یا تعویض آن؟

  • اولین سوالی که پس از خراب شدن ماشین لباسشویی به ذهن افراد خطور میکند؛ این مسئله هست که آیا ماشین لباسشویی حال حاضر ان ها ارزش تعمیر کردن دارد؟ یا بهتر است یک ماشین لباسشویی نو خریداری کنند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم انجام دادن تعمیر یا خرید ماشین لباسشویی جدید به چند عامل بستگی دارد؛ عامل اول میزان خرابی ماشین لباسشویی شماست؛ اگر خرابی ماشین جزئی باشد و بقیه اجزاء آن نیز سالم باشند نیاز نیست که به تعویض ماشین لباسشویی بپردازید؛ اما درصورت خرابی وسیع طبیعتا تعویض ماشین لباسشویی برای شما به صرفه تر خواهد بود؛ که برای مشخص شدن نتیجه این مسئله توصیه میکنیم حتما از یک تعمیر کار کاربلد کمک بگیرید و از او بخواهید که میزان خرابی ماشینتان و هزینه تعمیرش را برآورد کند.
  • عامل دوم نیز سن و سال ماشین لباسشویی شما است؛ به طور کلی متخصصین و تعمیرکاران خبره در زمینه ماشین لباسشویی معتقد هستند عمر هر ماشین لباسشویی حدودا ده سال است و اگر ماشین لباسشویی شما بیش از ده سال هست که کار میکند و حالا هم خراب شده است؛ بهتر است ان را تعویض کنید و اصلی ترین و مهم ترین عامل در ارتباط با خرید ماشین لباسشویی یا تعمیر ماشین لباسشویی فعلی نیز میزان بودجه شما و توانایی مالی شما برای خرید ماشین جدید است؛ زیرا طبیعتا ماشین لباسشویی هایی که به تازگی تولید شده اند مزایا و تکنولوژی جدید تر و کارا تری نسبت به ماشین های قدیمی دارند.

هزینه تعمیر ماشین لباسشویی

اگر بخواهیم توضیحات کوتاهی در ارتباط با هزینه تعمیر ماشین لباسشویی ارائه دهیم؛ باید بگوییم این هزینه بستگی به میزان خرابی ماشین، این که چه قطعاتی تعویض میشوند و حتی برند و نوع ماشین لباسشویی شما دارد؛ اما میتوان گفت با توجه به متفاوت بودن هزینه انجام تعمیر توصیه میکنیم پیش از انتخاب تعمیر کار حتما دقت لازم به خرج دهید و از تعمیرکاری کمک بخواهید که بیشترین کیفیت را در کنار کم ترین قیمت به شما ارائه میدهد.

برخی از مشکلات ماشین لباسشویی

گاهی از مواقع اتفاق می افتد که افراد میخواهند دلیل برخی ازمشکلات را در ماشین لباسشویی شان متوجه شوند و سپس برای اطلاع دادن به تعمیرکار پیش قدم شوند؛ به همین دلیل در این قسمت تصمیم داریم؛ در ارتباط با برخی مشکلات رایج در ماشین های لباسشویی و علت آن ها با یک دیگر صحبت کنیم.

مشکل رایج اول: ماشین لباسشویی به خوبی لباس ها را آبکشی نمیکند.

یکی از مشکلات رایجی که برای ماشین های لباسشویی ممکن است اتفاق بیوفتد این مسئله هست که ماشین لباسشویی شما در مرحله آخر به خوبی لباس ها را آبکشی نمیکند؛ که در این حالت اگر مطمئن هستید که میزان بار و مقدار مجاز استفاده از موادشوینده را برای ماشین لباسشویی خود رعایت کرده اید؛ ممکن است مجموعه کلید، درب و یا دریچه ورودی آب ماشین لباسشویی شکسته یا آسیب دیده باشد .

مشکل رایج دوم: روشن نشدن ماشین لباسشویی

یکی دیگر از مشکلات رایجی که ممکن است برای ماشین های لباسشویی اتفاق بیوفتد و بسیار هم متداول است این است که ماشین لباسشویی به طور کلی روشن نشود؛ این مسئله ممکن است نگرانی زیادی را در افراد به وجود بیاورد و البته دلایل ان هم متنوع است؛ این دلایل ممکن است شامل خرابی در دوشاخه ماشین، خراب بودن میکرو سوئیج، خراب بودن دکمه های دستگاه، آسیب دیدن موتور، قطعی یا خرابی در اتصالات، اتصال برق در بدنه ماشین لباسشویی، باز نشدن درب، بسته نشدن درب، مشکل دار بودن کمک دستگاه، پارگی تسمه دستگاه، سر و صدای بسیار زیاد دستگاه و لرزش آ و یا حتی عیب دار بودن تایمر آن باشد.

مشکل رایج سوم: نچرخیدن ماشین لباسشویی

برخی از مواقع ممکن است ماشین لباسشویی روشن شود؛ لباس و مواد شوینده داخل آن ریخته شوند؛ اما ماشین لباسشویی نچرخد؛ این مسئله ممکن است به دلیل تنظیم نبودن ماشین یا بسته نشدن کامل درب آن باشد.

تعمیرات لباسشویی در نسیم شهر

آشنایی با کد خطا در ماشین لباسشویی

همانطور که میدانید؛ با گذر زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی ماشین لباسشویی های جدید حاوی یک سری کد های بخصوص میباشند؛ که به وسیله ان ها نشان میدهند کدام قسمت از ماشین لباسشویی دچار مشکل هست و به این ترتیب تعمیر ماشن لباسشویی شما خیلی سریع تر اتفاق خواهد افتاد؛ به همین دلیل با توجه به مطالب فوق تصمیم گرفته ایم در ادامه مطلب در ارتباط با کد های خطای ماشین لباسشویی اطلاعاتی را در اختیار شما قرادر دهیم؛ البته خوب است بدانید؛ این کد های خطا مرتبط با برند ماشین لباسشویی متفاوت هستند که به همین دلیل آن ها را بر اساس برندهای مهم و رایج ماشین لباسشویی ذکر میکنیم.

کد های خطای برند آریستون

خوب است بدانید؛ برند ماشین لباسشویی آریستون کد های خطای خود را به وسیله حرف F  نمایش میدهد به این ترتیب که ترکیب حرف F و اعداد گوناگون افراد را در عیب یابی ماشین لباسشویی به خوبی کمک میکنند؛ مثلا اگر ماشین لباسشویی برند آریستون کد خطای F04 را نمایش دهد هیدروستات ماشین لباسشویی دچار مشکل هست.

کد خطای برند میدیا

برند میدیا نیز یکی دیگر از برند های معروف ماشین لباسشویی است که کد های خطای خود را به کمک حرف E نمایش میدهد و کد E32 نشان دهنده زیاد بودن و یا کم بودن لباس ها یا توجه به حجم ماشین لباسشویی است که در ماشین لباسشویی ریخته شده اند.

کد خطای برند ال جی

برند الجی وجود مشکل در ماشین لباسشویی را به شکل ترکیب حروف دیگر با حرف E  نمایش میدهد؛ به این ترتیب که به طور مثال  خطای OE نشان دهنده مشکل در پمپ تخلیه ماشین لباسشویی است.

کد خطای برند کنوود

ماشین لباسشویی برند کنوود نیز اگر بخواهد خطا و مشکل را در روند کارش نشان دهد از ترکیب E و اعداد استفاده میکند؛ به وطور مثال اگر در این نوع ماشین لباسشویی درب به خوبی بسته نشود؛ خطای E01 نمایش داده خواهد شود.

کد خطای برند اسنوا

همانطور که میدانید؛ برند اسنوا یک برند کاملا ایرانی هست که به تازگی توانسته جایگاه خودش را در بازار پیداکند و جزء برند های مطرح ماشین لباسشویی به شمار میرود؛ این برند همانند برند کنوود کد خطای خودش را به شکل ترکیب حرف E  و اعداد مختلف نشان میدهد؛ به طور مثال E9 نشان دهنده مشکلاتی در قسمت هیدروستات ماشین هست.

کد خطای برند آ ا گ

یکی دیگر از برند های مطرح و متداول ماشین لباسشویی برند آ ا گ هست این برند کد خطا را به شکل ترکیب حرف انگلیسی F و اعداد نمایش میدهد؛ به طور مثال کد F4 نشان دهنده این مسئله هست که تخلیه آب دستگاه با کمشکل روبرو هست و بایستی پمپ تخلیه ماشین لباسشویی مذکور عوض شود.

کد خطای برند سامسونگ

برند سامسونگ به وجود آمدن مشکل در ماشین لباسشویی را به کمک حرف انگلیسی E و اعداد نمایش میدهد به طور مثال کد E1 وجود برخی مشکلات را در شیر برقی کاشین لباسشویی نشان میدهد.

تعمیر ماشین لباسشویی های دوقلو

در قسمت های قبلی در ارتباط با ماشین لباسشویی های اتوماتیک یا ماشین لباسشویی های جدیدی که امروزه وجود مشکل در سیستم ماشین لباسشویی را به وسیله کد خطا نمایش میدهند زیاد صحبت کردیم؛ اما خوب است بدانید در بسیاری از خانه ها هنوز ماشین های لباسشویی دوقلوی نیمه اتوماتیک میتوانند به خوبی نیاز اعضا خانواده را در شست و شوی البسه فراهم کنند؛ به همین دلیل تصمیم گرفته ایم در این جا درارتباط با تعمیرات ماشین های لباسشویی دوقلو نیز با یک دیگر صحبت کنیم.

در ارتباط با این نوع ماشین های لباشسشویی باید بگوییم ماشین های لباسشویی دوقلو دارای دو مخزن متفاوت هستند که یکی از این مخازن برای شستن لباس ها و مخزن دیگر برای خشک کردن آن ها مورد استفاده قرار میگیرد؛ ماشین لباسشویی های دوقلو از پلاستیک ساخته میشوند؛ به همین دلیل در ساختار آن ها هیچ هیتر یا المنتی وجود ندارد زیرا این پلاستیک ممکن است از بین برود؛ درب این ماشین های لباسشویی  از قسمت بالا باز میشود و برای تنظیم برنامه های ماشین لباسشویی های دوقلو شما میتوانید از قسمت جلویی ماشین اقدام کنید؛ از جمله مزایا یا به عبارتی ویژگی های این نوع ماشیبن های لباسشویی نیز میتوان به قابلیت اضافه کردن لباس در حین شست و شو، قفل کودک این ماشین لباسشویی و بخارشو بودن آن اشاره کرد، که این قابلیت ها توانسته اند خود را به خوبی نشان دهندو باعث شوند ماشین های لباسشویی نیمه اتوماتیک جایگاه خوبی در دل افراد باز کنند و پس از گذشت سالها هنوز هم محبوب باشند.

در ارتباط با تعمیرات ماشین لباسشویی های دوقلو نیز لازم هست ذکر کنیم که تعمیر این نوع ماشین ها ممکن است کمی تخصصی تر و دشوار تر از سایر انواع ماشین های لباسشویی باشد و هر تعمیرکاری نتواند به خوبی آن را تعمیر کند؛ به همین دلیل توصیه میکنیم اگر در روند کار ماشین لباسشویی دو قلوی شما مشکلی پیش آمده است در ارتباط با یافتن یک تعمیرکار باتجربه و خبره دقت کافی به خرج دهید تا ماشین لباسشویی شما به بهترین نحو، در کم تربن زمان و با کم ترین هزینه تعمیر شود.

تعمیر ماشین لباسشویی در نسیم شهر

همانطور که اطلاع دارید؛ نسیم شهر یکی از شهر های شهرستان بهارستان هست که در نزدیکی تهران واقع شده است؛ به همین دلیل اگر شما در شهر نسیم شهر زندگی میکنید و ماشین لباسشویی تان نیاز ویژه به تعمیردارد؛ پیشنهاد میکنیم در میان تعمیرکاران خبره شهر تهران به دنبال متخصصینی بگردید؛ که بتوانند خیلی سریع و تمیز ماشین لباسشویی شما را تعمیر کنند؛ البته توصیه میکنیم حواستان به این مسئله باشد که به دلیل  وجود فاصله از جایی که قرار است تعمیرکار برای تعمیر بیاید ممکن است مجبور شوید هزینه بیشتری نسبت به فردی که در شهر تهران زندگی میکند؛ پرداخت کنید.
همچنین برای تعمیر لباسشویی در اسلاشهر و دیگر شهر های استان نیز با کارشناسان مجرب سامی سرویس تماس بگیرید.

مراقبت از ماشین لباسشویی

ممکن است با خواندن مقاله فوق یا خراب شدن ماشین لباسشویی فعلی تان این سوال به ذهن شما خطور کند که چگونه میتوان ماشین لباسشویی را از خراب شدن محافظت کرد و یا اینکه خراب شدن آن را به تعویق انداخت؟ در پاسخ به این سوال باید گفت یک سری نکات و دستورالعمل ها وجود دارند که به وسیله ان ها میتوان ماشین لباسشویی را از خراب شذدن نجات داد؛ این نکات در ادامه ذکر میشوند.

اولین نکته در ارتباط با مراقبت از ماشین لباسشویی این مسئله است که شما باید به حجم لباسی که در ماشین میریزید توجه کنید؛ زیرا لباس کم تر یا بیشتر میتواند به ماشین آسیب برساند؛ نکته دیگر این هست که فیلتر های ماشین لباسشویی باید هر چند وقت یکبار تمیز شوند تا ماشین از خراب شدن محافظت گردد، یکی دیگر از مسائل مهم ین است که افراد بایستی همواره از پودر مخصوص ماشین لباسشویی برای شست و شو استفاده کنند؛ فاصله هر بار روشن کردن و استفاده از ماشین لباسشویی بایستی حداقل دو ساعت باشد. به عنوان آخرین نکته نیز باید بدانید که هر نوع لباسی برنامه های شست و شوی مختص به خودش را دارد و این برنامه شست و شو باید دقیق تنظیم شود؛ تا به ماشین لباسشویی بیش از حد فشار وارد نشود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای