تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال

تعمیر لباسشویی آبسال تنها در صورتی مورد نیاز است که این دستگاه دچار خطاهای خیلی مهم و یا اشکالات غیرمعمول شود که در این مقاله می خواهیم در مورد این ایرادات به طور مفصل تر توضیحاتی را به شما کاربران عزیز ارائه دهیم.
ضمنا همانطور که قبلا هم بیان کردیم، سامی سرویس نمایندگی رسمی و مجاز تعمیر لباسشویی آبسال در شعب مختلف تهران می باشد که می توانید در صورت بروز هر گونه ایراد و مشکل در دستگاه تان درخواست تعمیرکار در منزل و مشاوره در این زمینه را داشته باشید.
لباسشویی آبسال محصولی از ده ها کالای تولیدی خانگی شرکت آبسال واقع در شهر تهران است که با قدمت دیرینه اش توانسته است در صنعت تولید انواع لوازم خانگی سرمایشی و گرمایشی و همچنین ماشین لباسشویی و ... بسیار فعال بوده و محصولات با کیفیتی تولید و علاوه بر تامین نیاز داخلی، به بسیاری دیگر از کشورها نیز صادرات این محصولات را داشته باشد.
در این بین، ماشین لباسشویی آبسال، یکی از بهترین محصولات این شرکت است که گاه به دلایل مختلفی همچون عدم نگهداری صحیح از دستگاه ممکن است این ماشین لباسشویی نیازمند تعمیرات تخصصی شود. در بخش بعدی به برخی مشکلات و علل خرابی لباسشویی آبسال و نحوه تعمیر لباسشویی آبسال می پردازیم.

تعمیر لباسشویی آبسال

مشکلات و خرابی های لباسشویی آبسال

برخی از مشکلاتی که برای لباسشویی آبسال رخ می دهد همچون بسیاری از لباسشویی ها تنها توسط یک متخصص و کارشناس تعمیر قابل حل است ولی گاه بدون نیاز به تعمیر لباسشویی آبسال نیز می توان برخی از مشکلات و ایرادات دستگاه تان را برطرف کنید که برخی از رایج ترین آن ها می پردازیم.

  • لباسشویی آبسال دچار آبرسانی ضعیف شده است

ابتدا صافی ها و یا شیلنگ آب را بررسی کرده و از مسدود نبودن آن اطمینان حاصل نمایید. سپس از پاک بودن فیلترهای سر راه ورود آب به دستگاه که گاهی افراد جهت کاهش ورود رسوبات آب به درون دستگاه استفاده می کنند نیز مطمئن شوید. سوئیچ سطح آب دستگاه را بررسی کنید. گاهی اوقات نیز به دلیل اشکال جدی در برد ماشین لباسشویی است.

  • عدم تخلیه آب توسط لباسشویی آبسال

ممکن است مشکل از فیلترهای سر راه آب ورودی به مخزن و آب خروجی از دستگاه باشد. این فیلترها جهت کاهش ورود رسوبات و عدم ته نشینی آن ها و جلوگیری از تیره شدن محفظه دستگاه تعبیه شده است.
یکی دیگر از دلایل رایج وقوع این اشکال در دستگاه، مسدود شدن شیلنگ مربوط به خروج آب لباسشویی است. دقت داشته باشید که در صورت خرابی برد یا تایمر دستگاه هم ممکن است این ایراد در لباسشویی ظاهر شود.

  • لرزش و ایجاد صداهای ناهنجار در زمان استفاده از لباسشویی آبسال

ممکن است برای لباسشویی شما نیز اتفاق رخ داده باشد که در زمان روشن کردن دستگاه و یا استفاده از ماشین لباسشویی، صداهای ناهنجار و زیاد از آن به گوش می رسد. این اتفاق می تواند ناشی از قرار گیری اشتباه دستگاه روی سطوح ناصاف یا ناهموار باشد. البته دلایل دیگر هم ممکن است در کار باشد مثلا ممکن است پمپ مربوط به خارج کردن و تخلیه آب از لباسشویی دچار ایراد فنی شده باشد.

نمایندگی پاکشوما نسیم شهر
ادامه
  • نشتی آب از لباسشویی آبسال

از جمله مشکلاتی که گاهی در لباسشویی ها به چشم می خورد نشتی آب از جاهای مختلف دستگاه است که می تواند به دلایل مختلفی پیش آید. جهت برطرف ساختن این ایراد ابتدا مطمئن شوید که آبی که روی زمین ریخته شده از خود دستگاه خارج شده نه از جاهای دیگر همچون شیلنگ.
در برخی مواقع، شیلنگ های مربوط به ورودی آب و یا خروجی آب ممکن است دچار انسداد شده باشند و یا در دیواره های این شیلنگ ها به مرور زمان و با استفاده ی طولانی مدت یا به دلیل قرارگیری آن ها در معرض نور مستقیم خورشید دچار منافذ ریزی در دیواره ی خود شده باشند.
ممکن است اشکال فنی خاصی در پمپ تخلیه دستگاه رخ داده باشد که همین امر می تواند به نوبه ی خود سبب بروز نشتی ماشین لباسشویی گردد. در برخی مواقع هم ممکن است لاستیک های دور درب ورودی دستگاه دچار فرسودگی یا پوسیدگی هایی شده باشند که نیاز به تعویض آن ها خواهد بود.

  • خراب شدن بُرد الکترونیکی ماشین لباسشویی آبسال

برد لباسشویی آبسال همچون بسیاری از دستگاه های دیگر از قطعات بسیار حساس و کوچک همچون فیوزها، خازن ها و ... ساخته شده است که این قطعات به دلایل مختلف مانند نوسان شدید جریان برق در دستگاه یا محل نصب و عدم استفاده صحیح از دستگاه یا نگهداری نادرست از ماشین لباسشویی و مهم تر از همه، پایان عمر مفید برخی قطعات برد ماشین لباسشویی، ممکن است دچار خرابی و اشکالات فنی شوند.
در صورت اطمینان از بروز مشکل در برد الکترونیکی ماشین لباسشویی آبسال، حتما آن را به تعمیرکار مجرب و نمایندگی مجاز بسپارید که در این زمینه، سامی سرویس نمایندگی رسمی لباسشویی آبسال در شعب مختلف در شهر تهران با بهره مندی از کارشناسان و متخصصان مجرب در خدمت شما عزیزان می باشد.

نمایندگی جی پلاس شهریار
ادامه

همچنین برای ثبت درخواست تعمیر لباسشویی در اسلامشهر میتوانید وارد این صفحه شوید.

لباسشویی آبسال

درخواست تعمیر لباسشویی آبسال در منزل در تهران

گاه ممکن است نیاز جدی به تعمیر لباسشویی آبسال داشته باشید و قادر به حل مشکلات احتمالی رخ داده در لباسشویی تان نباشید. در این شرایط برای تعمیر لباسشویی آبسال می توانید جهت درخواست تعمیرکار از نمایندگی رسمی آبسال در تهران در محل خودتان به مرکز سامی سرویس اطلاع داده و در کمترین زمان ممکن و در محل، خدمات تعمیر لباسشویی را دریافت نمایید.
جهت برقراری تماس با کارشناسان و تعمیرکاران متخصص سامی سرویس کافیست با یکی از شماره های زیر تماس حاصل نمایید:

02156773167
02156756047
09355077776
09998857776

 

همچنین برای ثبت درخواست تعمیر لوازم خانگی میتوانید از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشیذ.

ثبت درخواست تعمیر

سخن آخر درباره تعمیر لباسشویی آبسال

در این مطلب به مشکلات رایج لباسشویی آبسال و همچنین چگونگی تعمیر لباسشویی آبسال پرداختیم.
ماشین لباسشویی از جمله لوازم خانگی پر استفاده و کاربردی در منازل است که همواره بایستی به درستی استفاده و از آن نگهداری صحیح شود.
سعی کنید جهت تعمیر لباسشویی آبسال از افراد متفرقه و غیر متخصص استفاده نکنید تا از بروز مشکلات آتی نیز تا حد زیادی جلوگیری به عمل آورده و از هزینه های نگهداری دستگاه نیز تا حد زیادی کاهش دهید.
امیدواریم که اطلاعات مفیدی رو به شما عزیزان و کاربران گرامی ارائه کرده باشیم. لطفا نظرات، پیشنهادات، تجربیات و انتقادات سازنده ی خودتون رو در بخش دیدگاه ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

1 دیدگاه در “تعمیر لباسشویی آبسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *