تعمیر لباسشویی در شهریار

امروزه با توجه به اهمیت ماشین لباشسویی در راحت تر کردن شستشوی لباس ها و همچنین از بین بردن انواع میکروب ها، گاهی ممکن است با مشکلاتی مواجه شود که حل آن نیاز به بررسی و بازبینی توسط متخصص داشته باشد.

ما در مجموعه سامی سرویس با بهره گیری از بهترین کارشناسان و تعمیرکاران، خدمات تعمیر لباسشویی در شهریار را برای همه همشهریان گرامی فراهم نمودیم. در حال حاضر دسترسی به تعمیرکاران و متخصصان خیلی راحت تر از گذشته است، بنابراین اگر ماشین لباسشویی شما نیز دچار خرابی و مشکل شده است، نگران نباشید!

شما می توانید به راحتی با نمایندگی ما تماس حاصل نمایید تا در کمترین زمان ممکن مجرب ترین تعمیرکاران و تکنسین های تعمیر لباسشویی در شهریار را به محل موردنظر شما اعزام کنیم. مهم نیست ماشین لباسشویی خود را ازکجا خریده اید و از چه برندی است، تیم ما متشکل از کارشناسان و تعمیرکاران نمونه تمام برندها و مدل های مختلف ایرانی و خارجی را تعمیر می کنند. همچنین این مجموعه با طراحی سایت حرفه ای این امکان را برای شما مشتریان عزیز فراهم نموده تا به آسانی و برای جلوگیری از اتلاف در وقت و هزینه، بتوانید با مراجعه به سایت بصورت آنلاین درخواست تعمیر خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما در سریع ترین زمان با شما تماس بگیرند.

تعمیر لباسشویی در شهریار با بهترین تعمیرکاران

استفاده مداوم و طولانی از ماشین لباسشویی در خراب شدن آن نقش بسزایی دارد و باعث فرسودگی و استهلاک قطعات آن می شود. یافتن مشکلات و عیب یابی آن راحت نیست و ممکن است دردسرساز شده و مشکلات جبران ناپذیرتری را ایجاد کند. لذا «تعمیر لباسشویی را به هرکسی نسپارید.» مجموعه ما با ارائه خدمات پیشرفته تعمیر لباسشویی در شهریار با بهترین تعمیرکاران و تکنسین های مجرب، آماده خدمت رسانی به مشتریان و دوستان عزیز در سرتاسر شهر تهران به ویژه شهرستان شهریار می باشد.

توجه داشته باشید که عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی تخصص می خواهد؛ بنابراین لازم است دوستان و همشهریان گرامی به عیب یابی و امور تعمیرات حساسیت داشته و این کار را به هر فردی نسپارند. در حقیقت یافتن مشکلات ماشین لباسشویی، برطرف نمودن این مشکلات، ارائه سرویس و انجام تعمیرات مخصوص لباسشویی، به دانش فنی و تخصصی در مورد نحوه عملکرد لباسشویی، وظایف قطعات و کارکرد هر یک از اجزای آن نیاز داشته و از همه مهم تر به تجربه شخص برای تعمیر لباسشویی وابسته است.

در حال حاضر همانطور که گفته شد، دسترسی به تعمیرکاران و متخصصان راحت تر از گذشته صورت می گیرد. مجموعه سامی سرویس با تعمیر لباسشویی در شهریار با بهترین تعمیرکارن خود عملیات گسترده ای برای سرویس و تعمیرات لباسشویی با بهترین کیفیت به مشتریان ارائه می دهد. چنانچه ماشین لباسشویی شما نیز مشکلی دارد، با نمایندگی و کارشناسان ما تماس گرفته و یا از طریق سایت بصورت آنلاین نسبت به درخواست تعمیر اقدام نمایید. بنابراین می توانید از طریق همین سایت از قسمت درخواست تعمیر از طریق فرم مربوطه درخواست خود را ثبت کنید. بنابراین ضمن بهره گیری از خدمات فنی که بصورت هفت روز هفته و 24 ساعته انجام می شود، از خدمات پس از فروش که نقش اساسی در تامین آسایش شما عزیزان دارد، نیز بهره مند خواهید شد.

تعمیر لباسشویی در شهریار

لیست خدمات نمایندگی تعمیر لباسشویی در شهریار

امروزه ماشین لباسشویی یکی از کاربردی ترین لوازم آشپزخانه به شمار می رود که خراب شدن آن موجب عقب افتادن بسیاری از امورات می شود. نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی در شهریار و حومه با همکاری متخصصان و تکنسین های تعمیر ماشین لباسشویی در سریع ترین زمان و هزینه مناسب، آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز و رفع صددرصدی این دستگاه می باشد. وب سایت سامی سرویس با اخذ تاییدیه های معتبر از مراجع ذیربط از قبیل نماد اعتماد الکتریکی و همچنین با قابلیت امکان درخواست تعمیر آنلاین، یک انتخاب مناسب و مطمئن برای ثبت درخواست تعمیر ماشین لباسشویی شما مشتریان گرامی است.

همچنین برای ثبت تعمیر یخچال در شهریار با شماره 09192077600 تماس بگیرید

مهم ترین خدمات تعمیر لباسشویی در شهریار شامل موارد زیر است:

  • نصب و راه اندازی سریع ماشین لباسشویی در انواع برندهای ایرانی و خارجی
  • سرویس ماشین لباسشویی
  • تعمیر برد ماشین های لباسشویی و تعویض و تعمیر انواع قطعات ماشین لباسشویی داخلی و خارجی
  • تعمیر و تعویض موتور ماشین های لباسشویی
  • ارائه ضمانت نامه برای قطعات مصرف شده
  • هزینه مناسب و ارزان در عین حال باکیفیت بالا در مقایسه با سایر مراکز تعمیر
  • عیب یابی سریع و رفع موانع و ایرادات ماشین لباسشویی داخلی و خارجی در کم ترین زمان ممکن
  • اعزام سریع و بموقع تعمیرکاران به محل موردنظر مشتری
  • اعمال تعمیر در محل دلخواه مشتری و بدون اتلاف وقت مشتری برای حمل و نقل تعمیرگاه
  • برخورداری از تکنسین های مجرب و تعمیرکاران نمونه

لازم بذکر است در صورتیکه ماشین لباسشویی شما دارای برگه ضمانت نامه دارای اعتبار باشد، می توانید از خدمات پس از فروش ما استفاده کرده و از مزایا و خدمات رایگان نمایندگی تعمیر لباسشویی در شهریار بهره مند شوید.

از طرفی این مجموعه علاوه بر تعمیر لباسشویی در شهریار، در اطراف و زیرمجموعه های این شهرستان از قبیل فردوسیه، باغستان، وحیدیه، صباشهر و ... نیز عیب یابی و تعمیر این محصول را انجام می دهد.

جهت تعمیر لباسشویی در اسلامشهر میتوانید از این صفحه دیدن فرمایید.

تعمیرات لباسشویی در شهریار

چرا تعمیر لباسشویی در شهریار؟

نمایندگی سامی سرویس برای تعمیر لباسشویی در شهریار با استفاده از پیشرفته ترین ابزارآلات و قطعات به منظور تعمیر ماشین لباسشویی، موفق به کسب گسترده رضایت مشتریان در خصوص خدمات رسانی شده است. مجموعه ما تاکنون توانسته به تعمیر انواع برندهای داخلی و خارجی ماشین لباسشویی دست بزند و همیشه مورد تمجدید و تشویق صاحبان ماشین لباسشویی شده است. ما همواره در تلاشیم تا رضایت همشهریان و مشتریان گرامی را با ارائه خدمات به روز جلب نماییم.

مرکز خدمات تعمیر لباسشویی در شهریار از دانش فنی تکنسین ها و تعمیرکاران مجرب که ماشین لباسشویی تخصصشان است، بهره می برد. برخی دیگر از مزایای مهم نمایندگی تعمیر لباسشویی در شهریار عبارتند از:

  • استفاده از قطعات اصلی
  • سرعت در خدمات رسانی
  • تجربه بالای کادر در عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی
  • تضمین تعمیرات و قطعات استفاده شده
  • هزینه مناسب و مقرون بصرفه

لازم بذکر است بعلاوه این مزایا و خدمات ویژه، می توان به انجام تعمیر و عیب یابی در محل بدون نیاز به حمل و نقل دستگاه به تعمیرگاه اشاره نمود. بنابراین اگر ماشین لباسشویی مشتری دچار خرابی شود، تعمیرکاران ما در منزل و محل موردنظر شما و با ارائه خدمات به بهترین شکل دستگاه را تعمیر خواهند کرد. در صورتیکه بیشتر مراکز جهت تعمیر ماشین لباسشویی، کالا را به محل تعمیرگاه خود منتقل می کنند، که ممکن است در مسیر دچار سانحه شده و آسیب های جدی به آن وارد شود. در حالی که نمایندگی تعمیر لباسشویی در شهریار تمامی تعمیرات را در محل دلخواه مشتری انجام می دهد.

نکاتی برای استفاده و نگهداری درست از ماشین لباسشویی

  1. مقدار لباس در ماشین لباسشویی باید بصورتی باشد که دست به راحتی به داخل ماشین برود و نحوه انداختن لباس ها در دستگاه باید به صورت رندوم چپ و راست باشد، که تا سقف لباسشویی پر شود. توجه کنید که از سطح لباس تا سقف باید به اندازه یک وجب دست خالی باشد. نباید ماشین لباسشویی را بیش از حد طرفیت آن پر کنید.
  2. بهتر است لباس های کوچک مثل جوراب را داخل کیسه توری گذاشته و سپس به ماشین لباسشویی انتقال دهید.
  3. لازم است با توجه به نوع لباس و دمای مورد نیاز آن، برنامه متناسب با آن را انتخاب نمایید.
  4. بهتر است تا درحد امکان لباس هایی که جنس مشابه دارند را با هم بیندازید.
  5. لباس های سفید و رنگی را از یکدیگر جدا بیندازید تا رنگ نگیرند.
  6. لازم است در شستشوی پرده دقت کنید؛ چراکه با توجه به نوع جنس آن کف زیاد می کند. بنابراین از مایع یا پودر لباسشویی کمتری استفاده نمایید. کف زیاد روی عملکرد ماشین لباسشویی تاثیرگذار بوده و باعث خرابی آن می شود.
  7. لازم است در شستشوی لباس های پشمی، برنامه سلکتور را بر روی لباس های پشمی بگذارید. در این صورت به لباس ها صدمه ای وارد نمی شود.
  8. بهتر است لباس های نو و رنگی که در اولین شستشو رنگ پس خواهند داد، جداگانه شسته شوند.
  9. بهتر است برای جلوگیری از رشد قارچ ها، ماشین لباسشویی را خالی و با آب داغ بشویید.
  10. در استفاده از مواد سفیدکننده و ضدعفونی کننده دقت کنید و برای هر محصولی از آن ها استفاده نکنید. بهتر است از برندهای معتبر این نوع شوینده ها استفاده شود.

علاوه بر این نکات که رعایت آن ها توصیه می شود، در مورد نوع و مقدار مواد شوینده و پاک کننده لباس ها باید به درجه کثیفی البسه و سختی آب توجه کنید. در واقع مصرف بی اندازه ماده شوینده در روند شستشو بی تاثیر بوده و باعث آسیب رسیدن به محیط زیست می شود. در صورتی که از مواد پاک کننده کم تر از مقدار مناسب آن استفاده کنید، باعث تغییر رنگ لباس هایی مانند سفید که به رنگ طوسی درمی آید. همچنین جذب کلسیم به داخل ماشین و آسیب رسیدن به دستگاه را به دنبال دارد.

توصیه می شود کشوی جاپودری همیشه تمیز نگه داشته شود و به منظور جلوگیری از ایجاد اختلال در روند شستشو لباس ها، از مواد شوینده غیر استاندارد که باعث تیره رنگ شدن آب تخلیه می شوند، استفاده نشود.

تعمیر از جلو

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی در شهریار

خدمات تعمیر لباسشویی در شهریار از قبیل سرویس دهی و تعمیر و تعویض قطعات انواع برندهای داخلی و خارجی لباسشویی می باشد. نمایندگی تعمیر لباسشویی در شهریار بطور کامل خدماتی از قبیل تعمیر ماشین لباسشویی سطلی دوقلو، ماشین لباسشویی درب از جلو، درب از بالا، ماشین لباسشویی دو درب و ماشین لباسشویی های اتوماتیک و غیر اتوماتیک را باکیفیت بالا انجام می دهد.

نمایندگی تعمیر در شهریار برای انواع مدل های ماشین لباسشویی زیر و سایر برندهای ایرانی و خارجی خدمات ارائه می کند:

  • تعمیر ماشین لباسشویی کندی در شهریار

برترین نمایندگی تعمیر لباسشویی در شهریار به عنوان نمایندگی کندی و سایر برندهای معتبر با ارائه بهترین خدمات ماشین لباسشویی کندی از قبیل تعمیر برد کندی، رفع بوی بد لباسشویی کندی، رفع اشکال لباسشویی در لرزش و دیگر موارد را با قیمت مناسب انجام می دهد.

  • تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در شهریار

مرکز تعمیر تخصصی لباسشویی در شهریار با بهره گیری از تکنسین های با دانش فنی بالا، انواع ماشین لباسشویی سامسونگ را که از جدیدترین فناوری های سامانه مدیریت هوشمند اسفاده می کنند، به درستی عیب یابی و تعمیر می کند. از عمده ترین مشکلات ماشین لباسشویی سامسونگ می توان به آب ریزی در ماشین، نچرخیدن دیگ، خطا و ارورها و دیگر موارد اشاره کرد.

  • تعمیر ماشین لباسشویی بوش در شهریار

خدمات تعمیرات ماشین لباسشویی بوش در شهریار برای ایرادات کارنکردن تایمر دستگاه، بازنشدن درب لباسشویی، نچرخیدن پمپ داخل دستگاه و .. انجام می شود.

  • تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در شهریار

این مرکز با تکنسین های ماهر، تعمیر انواع ماشین لباسشویی ال جی در شهریار را پشتیبانی می کند. پرتکرارترین علت خرابی ماشین لباسشویی الجی (LG) شامل کد خطا و ارورهای ال جی، عدم ورود به برنامه لباسشویی ال جی، ارور  IE و عدم آبگیری، مشکل تخلیه ال جی، مشلات نشتی از زیر و جاپودری دستگاه، ایجاد اختلال در لرزش و صدا و دیگر موارد می باشد.

  • تعمیر ماشین لباسشویی بکو در شهریار

امروزه برند بکو یکی از پرفروش ترین برندهای ماشین لباسشویی در کشور محسوب می شود و درخواست های مشتریان برای تعمیر این برند رو به افزایش است. بنابراین مجموعه تعمیر لباسشویی در شهریار دوره های ویژه و تخصصی برای کارکنان خود ارائه کرده است تا با آمادگی کامل در خدمت مشتریان عزیز باشند. 

نحوه ارائه خدمات تعمیرکاران حرفه ای لباسشویی در شهریار

مشاورین ما در نمایندگی تعمیر لباسشویی در شهریار پس از تماس مشتری و اعلام خرابی در ماشین لباسشویی، سعی می کنند در مرحله اول به مشتری در عیب یابی کمک کنند تا اگر مشکل آسانی رخ داده باشد بدون نیاز به مراجعه تعمیرکار به منزل شخص، مشتری بتواند مشکل را حل کند. در صورتی که خرابی پیش آمده نیاز به کارشناس داشته باشد، کارشناس و وتعمیرکار مورد نظر به سرعت به آدرس مشتری اعزام می شود.

بنابراین تعمیرکار حرفه ای سامی سرویس پس از بررسی های لازم و ارائه گزارش به مشتری از قبیل گزارش علت خرابی، تعداد قطعات مشکل دار و... مشتری را از خطاها و نحوه رفع خطا آگاه می کند. بنابراین با صلاحدید مشتری نسبت به تعویض یا تعمیر قطعه اقدام می شود. در صورت تشخیص کارشناس مبنی بر تعویض قطعه، به شما اطمینان می دهیم از قطعات اصلی و اورجینال برای این تعمیرات استفاده خواهیم کرد. نمایندگی تعمیر لباسشویی در شهریار برای اطمینان خاطر مشتریان خود، این ضمانت را می دهد که قطعات تعویض شده و خدمات و تعمیراتی که توسط این مرکز انجام می شود، به مدت 6 ماه از گارانتی برخوردار خواهند بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای