تعمیرات ماشین لباسشویی, تعمیرات یخچال

نمایندگی پاکشوما اندیشه

نمایندگی پاکشوما اندیشه

تعمیر لباسشویی پاکشوما

همانطور که اطلاع دارید؛ یکی از مهم ترین اجزایی که در هرخانه ای وجود دارد؛ ماشین لباسشویی است و خرابی این وسایل میتواند مشکلات متعددی را برای افراد یک خانواده به وجود آورد؛ به همین دلیل با توجه به این مسائل قصد داریم؛ در ادامه مطلب در ارتباط با تعمیر یکی از مهم ترین برند های ماشین لباسشویی، یعنی تعمیر لباسشویی پاکشوما در اندیشه با یک دیگر صحبت کنیم؛ تا اگر برند ماشین لباسشویی شما پاکشوما هست و  در ارتباط با خرابی ان دچار نگرانی هستید یا اینکه ماشین لباسشویی تان دچار خرابی شده اما شما نمیدانید چه کاری از دستتان بر می اید؛ در ارتباط با آن اطلاعات زیادی کسب کنید؛ پس تا پایان این مطلب همراه سامی سرویس باشید.

ارور های رایج  ماشین لباسشویی پاکشوما

همانطور که میدانید؛ اکثر ماشین های لباسشویی امروزی دارای یک سری ارور و کد خطای رایج هستند؛ که  با نشان دادن آن کد خطا بر روی صفحه شان میتوانند نشان دهند که دچار خرابی هستند؛ اما خوب است بدانید این ارور ها و این کدهای خطای ماشین لباسشویی برای هر نوع ماشین لباسشویی متفاوت هستند؛ به همین دلیل در ادامه تصمیم داریم کد های خطای ماشین لباسشویی پاکشوما را به شما معرفی کنیم؛ تا بتوانیم در ارتباط با تکمیل اطلاعاتتان در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما شما را یاری دهیم؛ پس تا پایان این مطلب همراه نمایندگی پاکشوما اندیشه باشید.

ثبت تعمیر آنلاین

انواع کد خطای پاکشوما

ارور PE

اولین کد خطای ماشین لباسشویی پاکشوما که نشان میدهد شما به تعمیر ماشین لباسشویی نیاز دارید؛ این کد خطا است؛ که مربوط به خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی است؛ دراین صورت بایستی خرابی هیدروستات آن ماشین بررسی و در صورت صحت آن خرابی تعمیرات صورت بپذیرد.

ارور OE

یکی دیگر از ارور های ماشین لباسشویی پاکشوما ارور OE هست این ارور خرابی در پمپ تخلیه و یا برد الکترونیکی ماشین را نمایش میدهد.

ارور E10

این ارور زمانی بر روی ماشین لباسشویی پاکشومای شما خود را نشان میدهد که آن ماشین لباسشویی در آبگیری مشکل داشته باشد؛ که علت مشکل در آبگیری ماشین نیز میتواند مسائلی مانند خرابی شیر برقی، خرابی هیدروستات، بسته شدن شیر اب لباسشویی، خرابی برد ماشین لباسشویی، مشکل دار بودن شیر آب ماشین لباسشویی و وجود آب داخل لوله ی ماشین لباسشویی باشد.

ارور E11

این ارور نیز از دیگر ارور های اساسی و مهم ماشین لباسشویی پاکشوما محسوب میشود؛ که در صورت ظاهر شدن آن بر روی ماشین لباسشویی؛ شما میتوانید نتیجه بگیرید که در سیستم آبگیری ماشین لباسشویی تان مشکلی به وجود امده ست.

ارور E20

یکی دیگر از ارور های ماشین لباسشویی پاکشوما که نشان میدهد شما نیاز به تعمیر لباسشویی پاکشوما دارید؛ این ارور هست که خرابی در پمپ تخلیه یا مدار پمپ تخلیه ماشین شما را نمایش میدهد.

ارور E30

از دیگر ارور های ماشین لباسشویی پاکشوما میتوان به ارور E30  اشاره کرد؛ این ارور میتواند به علت سه خطا در ماشین لباسشویی خود را نشان دهد؛ خطای اول با  مسدود شدن درب ماشین لباسشویی ارتباط دارد؛ خطای دوم ممکن است با میکروسوئیچ ارتباط داشته باشد و خطای سوم در ارتباط با خرابی برد ماشین لباسشویی است؛ که برای تمام مشکلات فوق بایستی از یک تعمیرکار حاذق برای تعمیر ماشین لباسشویی خود کمک بخواهید.

جهت ارتباط با نمایندگی پاکشوما اندیشه و ثبت تعمیر لباسشویی در اندیشه با شماره 09192077600 تماس بگیرید.

ارور E31

یکی دیگر از ارور ها و خرابی های رایج ماشین لباسشویی پاکشوما ارور E31  هست؛ این ارور مربوط به زمانی است که درب ماشین لباسشویی شما به طور کامل بسته نمیشود و برای رفع خرابی این مشکل نیاز هست میکروسوئیچ ماشین لباسشویی شما و همچنین اتصالات مربوطه اش مورد بررسی قرار گیرند و در صورت خرابی تعویض شوند.

ارور E34

ارور بعدی که میتواند نشان دهد شما به تعمیر لباسشویی پاکشوما نیاز دارید؛ ارور E34 هست؛ این ارور خرابی سنسور حرارت سنج یا ترمیستور ماشین را نشان میدهد که بایستی تعمیر شود.

ارور EC3

ارور و یا کد خطای مشکل ساز بعدی در ماشین لباسشویی پاکشوما ارور مرتبط با خرابی المنت و اتصالات ماشین لباسشویی است؛ که در این حالت بایستی خیلی سریع به تعمیر آن بپردازید. برای این مورد میتوانید با نمایندگی پاکشوما اندیشه تماس حاصل فرمایید.

ارور ED3

این ارور در ماشین لباسشویی پاکشوما این مسئله را نشان میدهد؛ که ماشین لباسشویی شما نوسانات برق طبیعی را دریافت نمیکند و بایستی این نوسانات مورد بررسی و تعمیر قرار بگیرند.

ارور E61

یکی دیگر از ارور ها و کد های خطای ماشین لباسشویی پاکشوما ارور E61 هست؛ این ارور نشان دهنده این مسئله هست که ماشین لباسشویی شما نمیتواند سرعت موتور را تشخیص دهد.

ارور E70

ارور و مشکل بعدی این مسئله هست که ماشین لباسشویی پاکشوما شما دچار مشکل در ارتباط ما بین برد و پنل دستگاه هست و یا اینکه دکمه های پنل ماشین لباسشویی به درستی کار نمیکند.

ارور E80

این ارور یکی از مشکلات و خطا های اصلی را در ماشین لباسشویی پاکشوما نشان میدهد و مشخص میکند که برد اصلی ماشین لباسشویی پاکشوما شما دچار مشکل شده است؛ پس اگر چنین مسئله ای را مشاهده کردید؛ خیلی سریع از یک فرد با تجربه برای حل ان کمک بخواهید.

ارور CL

آخرین ارور از ماشین لبسشویی پاکشوما که قصد داریم در ارتباط با آن صحبت کنیم؛ ارور CL هست این ارور غالبا نشان دهنده این نیست که ماشین لباسشویی پاکشوما شما نیاز به تعمیر دارد؛ بلکه نشان دهنده فعال شدن قفل کودک ماشین شماست.

نمایندگی پاکشوما اندیشه

خرابی های رایج ماشین لباسشویی پاکشوما

در قسمت قبلی سعی کردیم؛ با صحبت در ارتباط با کد خطا و ارور های رایج ماشین لباسشویی پاکشوما شما را بیش از پیش با تعمیر لباسشویی پاکشوما در اندیشه آشنا کنیم؛ اما اگر بخواهیم اطلاعات شما را در این زمینه تکمیل کنیم؛ باید در ارتباط با خرابیهای رایج آن ها نیز صحبت کنیم، از جمله خرابی های رایج ماشین لباسشویی پاکشوما میتوان به  نچرخیدن مخزن دیگ ماشین لباسشویی، خشک نکردن لباس ها توسط ماشین لباسشویی، انجام ندادن آبگیری، نشتی اب از ماشین لباسشویی پاکشوما، روشن نشدن ماشین لباسشویی، خاموش شدن ماشین لباسشویی پاکشوما درهنگام انجام کار به صورت ناگهانی،  ماندن پودر ماشین لباسشویی در داخل محفظه مخصوصش، سر و صدای بسیار زیاد و اذیت کننده ماشین لباسشویی و مواردی ازاین قبیل اشاره کرد؛ که برای حل این مشکل بایستی به تعمیر لباسشویی پاکشوما اسلامشهر بپردازید و از تعمیرکاران مجرب نمایندگی پاکشوما اسلامشهر بخواهید این کار را برای شما انجام دهند و ماشین لباسشویی پاکشوما شما را به حالت اولش برگردانند.

مربوط به خرابی هیدروستات ماشین لباسشویی است؛ دراین صورت بایستی خرابی هیدروستات آن ماشین بررسی و در صورت صحت ان خرابی تعمیرات صورت بپذیرد.

در صورت ظاهر شدن آن بر روی ماشین لباسشویی؛ شما میتوانید نتیجه بگیرید که در سیستم آبگیری ماشین لباسشویی تان مشکلی به وجود امده ست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶ رای
نمایندگی تعمیر یخچال سینور پرند
ادامه

1 دیدگاه در “نمایندگی پاکشوما اندیشه

  1. رضا سپید گفت:

    قبل از استفاده از محصولات پاکشوما، بهتر است از نمایندگی پاکشوما ویژگی‌ها و راهنمای استفاده را دریافت کنید. با رعایت دستورالعمل‌ها، بهره‌وری و بهداشت شما بهبود خواهد یافت. برای هر گونه سوال یا بحث در مورد محصولات، نمایندگی پاکشوما به شما کمک خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *