تعمیرات ماشین لباسشویی

نمایندگی لباسشویی پاکشوما اسلامشهر

نمایندگی لباسشویی پاکشوما اسلامشهر

نمایندگی لباسشویی پاکشوما اسلامشهر

تعمیر لباسشویی پاکشوما اسلامشهر در نمایندگی لباسشویی پاکشوما اسلامشهر با کمترین هزینه و بهترین تعمیرکاران انجام میپذیرد.

ماشین لباسشویی از وسایل کاربردی منازل است که نسبتا قیمت بالایی دارد، این دستگاه در برندهای مختلف با کیفیت‌های متفاوتی در بازار ارائه شده‌اند که یکی از این برندها پاکشوما است، اگر برای لباسشویی شما مشکلی پیش بیاید باید حتما برای تعمیر آن به یک متخصص با تجربه در زمینه برند ماشین لباسشوییتان مراجعه کرده و از تعمیر آن در منزل توسط خودتان جدا خودداری کنید؛ در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که چه مشکلاتی می‌تواند برای ماشین لباسشویی برند پاکشوما پیش بیاید و در صورت بروز این مشکلات باید چه کاری انجام دهید و در صورت لزوم با سامی سرویس نمایندگی مجاز تعمیر لباسشویی در اسلامشهر تماس بگیرید

ثبت تعمیر آنلاین

ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما یکی از برندهای لوازم خانگی در ایران است که 47 سال سابقه تولید و عرضه به بازار را داشته و مراکز زیادی نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما و پشتیبانی خدمات ماشین لباسشویی پاکشوما را در سراسر ایران خواهند داشت. ماشین لباسشویی پاکشوما یکی از بندهایی است که مشتریان زیادی داشته و افراد زیادی از آن در حال استفاده هستند؛ برخی از ویژگی‌های مثبت برند پاکشوما عبارت‌اند از:

  1. قابلیت تنظیم دمای آب
  2. استفاده از خروجی‌های آب سرد در کنار خروجی‌های آب گرم.
  3. استفاده از موتور های اینورتر در ساخت ماشین لباسشویی و در پی آن کاهش سطح لرزش و صدا
  4. برنامه های متنوع شستشوی ماشین لباسشویی پاکشوما
  5. امکان اضافه کردن لباس های جدید در هنگام شستن لباس‌ها در مدل های جدید ماشین لباسشویی‌های پاکشوما
  6. امکان خشک کردن لباس پس از اتمام شست و شو
  7. ایمنی بیشتر و بهینه سازی انرژی با به کار بردن طلق در درب این ماشین ها

مشکلاتی که ممکن است برای ماشین لباسشویی پاکشوما پیش بیاید

ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد که چه زمانی باید متوجه شوید که ماشین لباسشویی شما نیاز به تعمیر دارد، از آن جایی که تعمیرات تنها برای از کار افتادن دستگاه نیست و ممکن است مشکلاتی برای یخچال پیش بیاید که نشان از خرابی ماشین لباسشویی و مشکلات آتی آن است، باید نشانه‌ها را بدانید و از ضرر زیاد جلوگیری کنید؛ عمده مشکلاتی که طبق بررسی متخصصان سامی سرویس در نمایندگی لباسشویی پاکشوما اسلامشهر برای ماشین لباسشویی پاکشوما پیش می آید عبارت‌اند از:

  1. ماشین لباسشویی روی زمین می چرخد: این مشکل هنگامی پیش می‌آید که ماشین لباسشویی روی زمین تراز نباشد، در این مواقع شما باید پایه‌های آن را بررسی کنید و به تنظیم آن بپردازید.
  2. ماشین لباسشویی نشتی دارد و آب می دهد: این مشکل اغلب به خاطر کوتاهی شلنگ تخلیه یا فاصله آن از پمپ می‌باشد که باعث انحراف مسیر آب خواهد شد.
  3. آب برای شست و شو با دمای گرم، خیلی گرم نمی‌شود.
  4. درب ماشین لباسشویی به درستی بسته نخواهد شد.
  5. کف در انتهای برنامه شستشو ماشین لباسشویی باقی می‌ماند
  6. ماشین لباسشویی روشن نمی‌شود.

همچنین راهکارهایی برای پیشگیری از بروز خرابی وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • جلوگیری از ضربه خوردن ماشین لباسشویی
  • وارد نکردن فشار و بار بیش از حد به ماشین لباسشویی
  • عدم استفاده نادرست از دستگاه
  • کار نکردن طولانی مدت با ماشین لباسشویی
نمایندگی لباسشویی پاکشوما اسلامشهر

نمایندگی تعمیر لباسشویی پاکشوما اسلامشهر

نمایندگی لباسشویی پاکشوما اسلامشهر در تمام مناطق اسلامشهر در حال فعالیت بوده و در برخی از این مراکز علاوه بر تعمیر در کارگاه قابلیت تعمیر در محل مشتری نیز فراهم شده است، مشتریان متقاضی تعمیر لباسشویی در نسیم شهر می‌توانند با این نمایندگی‌ها تماس گرفته و از تعمیرکاران و تکنسین‌های مجرب مرکز تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما بهره ببرند، دلایلی که توصیه میکنیم از خدمات نمایندگی‌های مجاز پاکشوما استفائه کنید در ادامه آمده است:

  1. تعمیرکاران نمایندگی لباسشویی پاکشوما اسلامشهر افرادی با تجربه، متخصص و آموزش دیده در زمینه تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما هستند.
  2. قطعات مورد نیاز برای تعویض و تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما را فقط می‌توانید از نمایندگی‌های مجاز تعمیرات ماشین لباسشویی پاکشوما تهیه کنید، استفاده از این قطعات فابریک به جای قطعات غیر اصل سبب بهبود عملکرد دستگاه بعد از تعمیر خواهد شد، لازم به ذکر است که تعمیرکاران آزاد و نمایندگی‌های غیر مجاز به قطعات فابریک دسترسی نخواهند داشت و از قطعات غیر اورجینال استفاده خواهند کرد.
  3. در برخی از نمایندگی‌ها می‌توانید از تعمیر در محل استفاده کنید.
  4. تمامی قیمت‌ها و هزینه‌های دریافتی مرکز پاکشوما تحت نظر اتحادیه بوده و نمایندگی لباسشویی پاکشوما اسلامشهر باید نسبت به لیست قیمتی که مصوب شده است کار تعمیرات را انجام دهد بنابراین قیمتی که از مشتریان بابت خدماتش دریافت می‌کند بسیار عادلانه است.

خدمات پس از فروش نمایندگی‌های ماشین لباسشویی پاکشوما چگونه است؟

برای مطلع شدن از نحوه خدمات پس از فروش نمایندگی‌های لباسشویی پاکشوما به این قسمت از مطلب توجه بیشتری داشته باشید، شرایط و نحوه استفاده از خدمات پس از فروش نمایندگی‌های مجاز لباسشویی پاکشوما به دو صورت زیر است:

  1. اگر در دوران گارانتی ماشین لباسشویی پاکشوما هستید، می‌توانید با شماره درج شده به روی ضمانت نامه آن تماس حاصل کرده و از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی به صورت رایگان بهره‌مند شوید.
  2. در صورتی که دوران گارانتی ماشین لباسشویی پاکشوما به اتمام رسیده باشد نیز می‌توانید با نمایندگی‌های مجاز ماشین لباسشویی پاکشوما در شهر خود تماس گرفته و باصرف هزینه کمی به تعمیر ماشین لباسشویی خود بپردازید.
  3. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز به صورت آنلاین ثبت درخواست تعمیر نمایید.

تعمیرکاران نمایندگی‌های مجاز ماشین لباسشویی پاکشوما چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

با توجه به اینکه کیفیت و رضایت مشتری برای سامی سرویس اهمیت بسیار زیادی دارد، تعمیرکارانی که در کارگاه کار کرده یا به محل مشتری اعزام می‌شوند باید متعهد به رعایت استانداردها بوده و ویژگی‌هایی داشته باشند که در ادامه مطلب به این ویژگی‌ها و استانداردها خواهیم پرداخت:

  1. تعمیرکار اعزام شده توسط نمایندگی لباسشویی پاکشوما اسلامشهر باید راس ساعت تعیین شده در محل مشتری برای تعمیر ماشین لباسشویی حضور داشته و تاخیر نداشته باشد.
  2. این تعمیرکار باید در اسرع وقت اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی پاکشوما با قطعات اصلی کرده و از اتلاف وقت و به کارگیری قطعات فیک خودداری کند.
  3. تعمیرکار باید کاملا مجرب و باتجربه باشد
  4. تعمیرکار باید مسئولیت‌پذیر بوده و به تعهدات خود در قبال مشتری عمل کند.
  5. تعمیرکار باید به رعایت موازین اخلاقی و موارد بهداشتی پایبند بوده و این موارد باید در دستور کار تعمیرکار قرار داشته باشد.

از صفحه یوتیوب سامی سرویس دیدن فرمایید

بله میتوانید از خدمات تعمیر در محل ما استفاده نمایید

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۹ رای
نمایندگی جی پلاس بهارستان
ادامه

2 دیدگاه در “نمایندگی لباسشویی پاکشوما اسلامشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *