تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال آیسان در اندیشه

تعمیر یخچال آیسان در اندیشه

تعمیر یخچال آیسان

یخچال از ضروری‌ترین وسایل موجود در هر خانه‌ای است، اگر این وسیله برقی اساسی منزل خراب شود بیشتر کارهای خانه مخصوصا کارهای مربوط به آشپزخانه مختل خواهد شد، بنابراین ضروری است که در صورت خرابی دستگاه سریعا به تعمیر آن اقدام کنید؛ همان‌طور که می‌دانید یخچال در مارک‌های مختلفی در بازار موجود است، که بحث ما در این مطلب تعمیر یخچال آیسان در اندیشه می‌باشد.

یخچال آیسان

برند آیسان یک برند ایرانی است که کیفیت و طراحی بسیار خوبی دارد، یخچال آیسان جزو آن دسته از یخچال هایی است که قیمت مناسب به همراه کیفیت عالی داشته و این مدل یخچال توانسته است که سالیان زیادی رضایت خریداران را داشته باشد اگر بخواهیم از ویژگی‌های مثبت این یخچال نام ببریم می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  1. کیفیت عالی بدنه یخچال با استفاده از عالی ترین متریال و رنگ پودری و مواد پلیمری ای بی اس
  2. عایق بندی بدنه داخلی به کمک تزریق فوم پلی یورتان برای جلوگیری از هدر رفت سرما و کاهش انرژی
  3. استفاده از کمپرسور هایتک کره یا چین که کیفیت بسیار خوبی دارند

از آنجایی که یخچال جزو لوازم حساس خانه است از این رو باید برای تعمیرات آن به مراکز تخصصی مراجعه کرده و از دست به آچار شدن در منزل خودداری کنیم، در ادامه مطلب به متخصصان و نمایندگان مجاز تعمیر یخچال در اندیشه خواهیم پرداخت.

ایراداتی که ممکن است برای یخچال آیسان پیش بیاید

ممکن است برای شما سوال پیش آمده باشد که چه زمانی باید متوجه شوید که یخچال شما نیاز به تعمیر دارد. ابتدا لیست ارور ها و کد خطا تمام یخچال فریزرها را از این صفحه مشاهده نمایید .

نمایندگی ال جی رباط کریم
ادامه

سپس از آن جایی که تعمیرات تنها برای از کار افتادن دستگاه نیست و ممکن است مواردی برای یخچال پیش بیاید که نشان از خرابی یخچال و مشکلاتی که ممکن است در آینده پیش بیاید، داشته باشد، باید نشانه‌ها را بدانیم و از ضرر زیاد جلوگیری کنیم؛ این موارد عبارت‌اند از:

  1. تولید صدای عجیب و غریب در یخچال: در صورت بروز این مشکل می‌توانید قبل از زنگ زدن به تعمیرکار به تراز کردن یخچال و فاصله دادن آن با دیوار بپردازید، اگر مشکل حل نشد با سامی سرویس بگیرید.
  2. کار نکردن کمپرسور به صورت اتومات
  3. کار کردن یکسره: ممکن است یخچال شما به درستی در مکان خود تراز نباشد که شما در این حالت شاهد کار کردن یکسره آن خواهید بود.
  4. گرم بودن داخل کابین یخچال و سرد نکردن مواد غذایی: دلیل بروز این مشکل ممکن است که از تنظیم نادرست دمای یخچال باشد، برای اصلاح این مشکل اقدام به تنظیم مجدد درجه یخچال نمایید.
  5. تولید بیش از حد یخ زدگی و تشکیل برفک در یخچال: این مشکل می‌تواند ناشی از قرار دادن غذای داغ در یخچال باشد.
  6. مشاهده آب در طبقات یا زیر جا میوه‌ای: ممکن است این مسئله هنگام کثیف بودن درین یخچال پیش بیاید که برای برطرف کردن این مشکل می‌توان به کمک یک سیخ بلند و منعطف این مسیر را باز نمایید و اگر مشکل حل نشد با نمایندگی تعمیر یخچال تماس بگیرید.
  7. برق گرفتگی هنگام لمس بدنه یخچال
  8. روشن نشدن یخچال

اگر با انجام اقدامات اصلاحی که برای برخی از ایرادات گفته  شد نتیجه نگرفتید حتما با نمایندگی مجاز یخچال آیسان تماس بگیرید تا تعمیرکار ماهری را به محل شما اعزام کنند.

نمایندگی هیمالیا شهریار
ادامه
تعمیر یخچال آیسان در اندیشه

نمایندگی یخچال آیسان

نمایندگی‌های مجاز تعمیر یخچال آیسان در تمام مناطق تهران و دیگر شهرستان‌ها به‌صورت شبانه روزی کار کرده و در برخی از این مراکز علاوه بر تعمیر در کارگاه قابلیت تعمیر در محل نیز فراهم است، مشتریان متقاضی تعمیر یخچال آیسان می‌توانند با این نمایندگی‌ها تماس گرفته یا به صورت آنلاین فرم نیاز به تعمیر پر کنند تا بعد از ثبت سفارش تعمیرات، یکی از تکنسین‌های یخچال مرکز با آن‌ها تماس گرفته و پس از نیازسنجی تعمیراتی برای رفع مشکل فورا یک تعمیرکار به منزل شما مراجعه کند.

نمایندگی تعمیر یخچال آیسان در تهران علاوه بر پشتیبانی از ۴۰ برند ایرانی و خارجی دارای تکنسین‌های ماهر و باتجربه در زمینه تعمیر یخچال آیسان است، نمایندگی‌های یخچال آیسان ارائه دهنده خدمات سرویس، شارژ گاز و تعمیر یخچال فریزر آیسان هستند که با سال‌ها تجربه در زمینه تعمیرات یخچال فریزر آیسان با تکیه بر تکنسین‌های آموزش‌دیده، کیفیت بالایی را برای مشتریان خود به ارمغان آورده‌اند، این نمایندگی‌های مجاز  برای کاهش هزینه مشتری، در صورت امکان قطعه‌ی معیوب را تعمیر خواهند کرد، لازم به ذکر است که اگر یخچال نیاز به قطعه جدید داشته باشد یا قطعه معیوب قابل تعمیر نباشد این نمایندگی‌های مجاز قطعات اصلی را جایگزین خواهند کرد، از دیگر مزایای خدمات نمایندگی‌های مجاز آیسان ارائه شش ماه ضمانت و خدمات پس از فروش است.

خدمات پس از فروش یخچال آیسان چگونه است؟

برای اطلاع از نحوه خدمات پس از فروش یخچال آیسان به این قسمت از مقاله توجه داشته باشید، شرایط و نحوه استفاده از خدمات پس از فروش نمایندگی‌های مجاز یخچال آیسان به صورت زیر است:

  • برای استفاده از خدمات نمایندگی تعمیرات یخچال آیسان در دوران گارانتی محصول می‌توانید با شماره درج شده به روی ضمانت نامه تماس بگیرید تا به صورت رایگان از خدمات تعمیر یخچال‌ها استفاده کنید.
  • در صورتی که دوران گارانتی یخچال به اتمام رسیده باشد نیز می‌توانید با نمایندگی‌های مجاز یخچال آیسان در شهر خود تماس گرفته و باصرف هزینه کمی به تعمیر یخچال آیسان در اندیشه بپردازید.
نمایندگی یخچال یخساران اسلامشهر
ادامه

تعمیرکاران نمایندگی‌های مجاز یخچال آیسان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟

با توجه به اینکه کیفیت همه جانبه کار تعمیر یخچال آیسان و رضایت مشتری برای نمایندگی‌های مجاز اهمیت بالایی دارد، تعمیرکار اعزام شده باید دارای استانداردها و ویژگی‌هایی باشد که در ادامه مطلب به این ویژگی‌ها و استانداردها خواهیم پرداخت:

  1. تعمیرکار اعزام شده توسط نمایندگی باید راس ساعت تعیین شده در محل مشتری برای تعمیر یخچال حضور داشته و تاخیر نداشته باشد.
  2. این تعمیرکار باید در اسرع وقت اقدام به تعمیر یخچال آیسان با قطعات اصلی نماید و از اتلاف وقت و به کارگیری قطعات فیک خودداری کند.
  3. تعمیرکار باید به رعایت موارد اخلاقی و بهداشتی پایبند بوده و این موارد باید در دستور کار تعمیرکار قرار داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۷ رای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *