تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

تعمیر یخچال سامسونگ

بدیهی است که یخچال ها به دلیل اینکه میتوانند موادغذایی را تازه و سالم نگه دارند؛ نقش مهمی در زندگی افراد دارند و نبود آن ها میتواند مشکلات زیادی را برای افراد به وجود بیاورد و به عبارتی روند زندگی آن ها را فلج کند؛ به همین دلیل با توجه به مطالب فوق تصمیم گرفته ایم در ارتباط با تعمیر یخچال سامسونگ، به دلیل متداول بودن این یخچال ها و استفاده زیاد افراد از آن ها با یک دیگرصحبت کنیم؛ پس تا پایان این مطلب همراه سامی سرویس باشید.

مشکلات رایج در یخچالهای سامسونگ

در این قسمت ازمقاله سعی داریم؛با ذکر مشکلات رایجی که ممکن است برای یخچال سامسونگ اتفاق بیوفتد و همچنین  دلایل  این مشکلات با یک  دیگر صحبت کنیم؛ تا شما را بیش از پیش با نحوه تعمیر یخچال سامسونگ و مشکلات ان آشنا کنیم.

خرابی یخساز یخچال

یکی از مشکلات اساسی و مهم یخچال سامسونگ که زیاد هم متداول است و شما را مجبور به تعمیر یخچال میکند؛ این مسئله هست که یخساز یخچال دچار مشکل شود که خرابی قطعات آب ورودی، خرابی قطعات  الکتریکی، خاموش بودن دکمه های یخ ساز، مسدود شدن فیلتر یخچال و مشکلات دیگر میتوانند این مسئله را در یخچال شما به وجود بیاورند.

نشتی یخچال

به وجود آمدن برخی نشتی ها یا مشکلات در یخچال میتواند بسیار متداول باشد و در بسیاری از مواقع به دلایلی همچون ایراد در لاستیک درب یخچال، انسداد در لوله تخلیه، تجمع هر نوع ماده ای در درب یخچال که مانع بسته شدن آن شود، بالا رفتن چگالش یخچال و مواردی از این قبیل اتفاق می افتد.

نمایندگی یخچال امرسان نسیم شهر
ادامه

روشن نشدن لامپ یخچال

از دیگر مشکلات رایج و عمومی یخچال های سامسونگ که زیاد اتفاق می افتد میتوان به روشن نشدن لامپ این یخچالها اشاره کرد؛ که طبیعتا ساده ترین و اصلی ترین دلیلی که میتوان برای آن ذکر کرد؛ سوختن لامپ است اما از جمله سایر دلایل میتوان به خرابی سوئیچ یا برد یخچال اشاره کرد.

بسته نشدن درب یخچال

مشکل دیگری که زیاد اتفاق می افتد بسته نشدن درب آنها ست؛ که این بسته نشدن میتواند بسیار مهم و حیاتی باشد؛ زیرا میتواند مشکلات و مسائل بعدی را برای یخچال شما به وجود بیاورد؛ به همین دلیل باید خیلی خیلی سریع تعمیر شود؛ از جمله علل اتفاق افتادن این مشکل نیز میتوانیم به تراز نبودن یخچال یا وجود مانع برای بسته شدن آن اشاره کرد.

خنک نکردن یخچال

یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است برای یخچال سامسونگ به وجود بیاید؛ این مسئله هست که یخچال به خوبی و آن طور که باید به خنک کردن نمی پردازد؛ این مشکل میتواند ایرادات متنوعی داشته باشد؛ به طور مثال میتواند به دلیل چفت نشدن کامل درب یخچال، وجود مشکل در لاستیک درب یخچال، قرار دادن مقدار زیادی مواد غذایی در یخچال، قرار دادن مواد غذایی در روبروی فن یخچال و خراب شدن برخی از قطعات یخچال مانند رله کمپرسور و یا خود کمپرسور اتفاق بیوفتد.

تعمیر یخچال سامسونگ

بوی بد

یکی دیگر از مشکلات رایجی که برای تعداد زیادی از صاحبین یخچال سامسونگ اتفاق می افتد؛ این هست که یخچال بوی بدی بدهد؛ که این مسئله ارتباط آن چنانی با مشکلات داخل یخچال ندارد؛ بلکه به دلیل تمیز نکردن یخچال، قرار دادن غغذاهای بدون درب در یخچال و فاسد شدن مواد غذایی داخل یخچال باشد؛ که باید به این موارد هم دقت شود.

تعمیر یخچال بوش در اسلامشهر
ادامه

داغ کردن بدنه یخچال

متاسفانه یکی دیگر از مشکلات رایجی که برای یخچال سامسونگ اتفاق می افتد؛ این هست که بدنه یخچال بیش از حد گرم شود؛ که این مسئله تا حد زیادی قابل قبول هست و طبیعی است؛ اما اگرزیاد باشد میتواند به دلیل اتفاق افتادن مشکلاتی مانند خراب بودن کمپرسور، وجود فشار زیاد روی یخچال و مشکلاتی  در موتور یخچال باشد که باید عیب یابی و توسط تعمیرکاران خبره حل شود.

کدهای خطای یخچال سامسونگ

 

خوب است بدانید؛ به وسیله پیشرفت علم و تکنولوژی امروزه بسیاری از یخچال ها وسایر لوازم خانگی هنگام خرابی یک سری کد های خاص به نام کد خطا یا ارور بروز میدهند؛ که این کد ها میتواند نشان دهنده خرابی در یک قسمت خاص از یخچال باشد؛ در ادامه شما را با معروف تریون و اصلی ترین کد های خطای یخچال سامسونگ آشنا میکنیم.

D

وقتی این ارور یا کدبر روی یخچال شما ظاهر میشود؛ بدین معنی است که در سنسور دیفراست یخچال یک سری مشکلات وجود دارد که باید حل شود؛ البته حواستان باشد که برای بررسی سنسور دیفراست باید حتما برق یخچال قطع باشد.

5

بروز این کد در یخچالهای این برند نشان دهنده وجود مشکل در سنسور دمای یخچال شما هست.

E23

این کد خطا نشان دهنده وجود برخی مشکلات در فن کندانسور یا صفحه کنترل یخچال برند سامسونگ شما است؛ که باید به حل آن بپردازید.

E8

این کد خطا یا ارور زمانی بر روی یخچال سامسونگ آشکار میشود که یخچال مشکلاتی مانند خراب شدن یا از کار افتادن سنسور یخساز داشته باشد.

نمایندگی هیمالیا نسیم شهر
ادامه

E6

این نوع کد خطا یکی دیگر از کد های معروف و رایج یخچال سامسونگ هست که با سنسور دمای محیط ارتباط دارد؛ البته خوب است بدانید این ارور  اگر پس از خاموش و روشن شدن یخچال رخ بدهد به وسیله فشردن دکمه Power Freeze یا power cool  مشکل آن حل میشود؛ که البته باید این دکمه به مدت زمان 15 تا 20 ثانیه فشار داده شود.

هزینه تعمیر یخچال سامسونگ

همانطور که اطلاع دارید؛ هزینه تعمیر وسایل منزل و سایر وسایل برقی بسیار متغیر هست و به عوامل متعددی از جمله میزان خرابی، نوع خرابی، تعویض شدن یا نشدن وسیله، نوع تعمیر کار و سایر عوامل بستگی دارد؛ به همین دلیل نمیتوان عدد خاصی را به هدف هزینه تعمیر یخچالها ذکر کرد و این مسئله باید برای هر یخچال به شکل جداگانه محاسبه شود؛ اما لازم میدانیم؛ گوشزد گنیم؛ به حیاتی بودن خرابی یخچال ها و مواردی دیگر از این قبیل بایستی خیلی سریع از افرادی که در کار تعمیر یخچال خبره و باتجربه هستند نظیر تعمیرکاران سامی سرویس؛ بخواهید کار تعمیر یخچال را برای شما انجام دهند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۰ رای

1 دیدگاه در “تعمیر یخچال سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *