تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی دوقلو پاکشوما

تعمیر لباسشویی دوقلو پاکشوما

تعمیر لباسشویی دوقلو پاکشوما

همانطور که میدانید؛ ماشین لباسشویی های دو ظرفیتی، دوقلو و یا نیمه اتوماتیک آن دسته از ماشین لباسشویی هایی هستند؛ که دوران خوبی را برای خود داشته اند و در روزگار قدیم از ان ها زیاد استفاده می شده است؛ به همین دلیل باتوجه به این مسئله و استفاده وسیع از این ماشین لباسشویی ها در چند سال قبل و همچنین خرابی های زیاد این نوع ماشین های لباسشویی قصد داریم؛ در ادامه در ارتباط با تعمیر لباسشویی دوقلو پاکشوما اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم؛ پس تا پایان همراه سامی سرویس باشید؛ تا اگر هنوز از این نوع ماشین های لباسشویی استفاده میکنید؛ بتوانید اطلاعات خود را در زمینه آن ها بالا ببرید.

قابلیت های مختلف ماشین لباسشویی دوقلو

طبیعی است که با کسب اطلاعات در ارتباط با قابلیت های مختلف ماشین لباسشویی دوقلو شما میتوانید اطلاعاتتان را در زمینه تعمیر لباسشویی دوقلو پاکشوما نیز بالا ببرید؛ پس در ادامه این قابلیت ها را ذکر میکنیم.

خوب است بدانید ماشین لباسشویی دوقلو به قابلیت هایی همچون بخارشویی، قفل کودک، اضافه کردن لباس در هنگام شست و شو، پمپ تخلیه، باز شدن درب از قسمت بالای ماشین لباسشویی،  سلکتور وضعیت آب، داشتن دو موتور، برنامه شست و شو ، تنطیم تایمر شست و شو و  قابلیت های زیاد دیگر مجهز هست؛ که این قابلیت ها باعث شده است این نوع ماشین های لباسشویی محبوبیت زیادی را در بین افراد جامعه داشته باشند و از آن در حد وسیعی استفاده شود.

برای تعمیر لباسشویی در رباط کریم میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید.

اجزاء مختلف ماشین لباسشویی دوقلو

مزایای دیگری که میتواند به کسب اطلاعات بیشتر افرادی همچون شما خوانندگان عزیز در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی دوقول کمک کند؛ این است که شما اجزا، مختلف این ماشین لباسشویی را بشناسید؛ از جمله اجزا، مختلف یک ماشین لباسشویی دوقلو میتواند به خازن، ترمز مکانیکی، تایمر مرتبط با خشک کن، تایمر مرتبط با شست و شو، میکروسوئیچ، فیوز محافظ، موتور خشک کن، موتور شست شو و کلید انتخاب کننده اشاره کرد؛ که هر کدام از این اجزاء بایستی بتوانند کار خود را به درستی انجام دهند؛ تا شما یک ماشین لباسشویی دو قلوی خوب و سالم داشته باشید و بتوانید از آن در حد وسیعی استفاده کنیدو و نیازهای خود را در زمینه شست و شوی لباس هایتان برآورده کنید.

نمایندگی جی پلاس نسیم شهر
ادامه

برای تماشای ویدئوهای تعمیرات میتوانید از کانال آپارات سامی سرویس دیدن نمایید.

تعمیر لباسشویی دوقلو پاکشوما

خرابی های رایج ماشین لباسشویی دوقلو

همانطور که میدانید؛ شما میتوانید با دانستن خرابی ها و مشکلات رایج ماشین های لباسشویی دوقلو و همچنین علل آن اطلاعات خود را در زمینه تعمیر لباسشویی دوقلو پاکشوما بالا ببرید؛ پس در ادامه همراه ما باشید.

روشن نشدن ماشین لباسشویی

یکی از خرابی ها و مشکلات رایجی که میتواند برای یک ماشین لباسشویی دوقلو اتفاق بیوفتند؛ این هست که ان ماشین لباسشویی روشن نشود؛ این روشن نشدن میتواند علل مختلفی مانند خرابی پریز، اتصالی در جریان برق، قطعی سیم و مواردی از این قبیل داشته باشد.

کار نکردن موتور خشک کن

یکی از ویژگی های جذاب ماشین های لباسشویی دوقلو این هست که شما میتوانید از موتور خشک کن ان برای خشک کردن لباس هایتان استفاده کنید؛ که البته گاهی وجود خرابی در قسمت های مختلف ماشین لباسشویی میتواند باعث کار نکردن موتور خشک کن ان شود؛ که البته این مسئله علل مختلفی دارد و از جمله آن میتوان به خرابی بلبرینگ، خرابی دینام، مشکل در سیم پیچی، مشکل در خازن راه انداز و موارد متعدد دیگری اشاره کرد؛ که میتواند با تعمیر یا تعویض این قطعات چنین مشکلاتی را حل کرد.


تعمیر لباسشویی در شهریار از جمله خدماتی است که از سمت سامی سرویس ارائه میشود.

شروع به کار نکردن موتور ماشین لباسشویی

از سایر مشکلاتی که در ماشین لباسشویی دوقلو اتفاق می افتد و میتواند منجر به تعمیر ماشین لباسشویی دوقول شود؛ میتوان به شروع به کار نکردن موتور این ماشین لباسشویی اشاره کرد؛ که این مشکل نگرانی های زیادی را برای افراد به وجود می آورد؛ از عللی که باعث میشود این مسئله در ماشین های لباسشویی اتفاق بیوفتد نیز میتوان به گریپاژ دینام، خرابی بلبرینگ، آسیب و مشکل در خازن راه انداز، خرابی سیم پیچی و موارد متعدد دیگر هست که برای تعمیر ان ها بایستی از یک تعمیرکار با تجربه و با علم در این زمینه کمک بخواهید.

نمایندگی لباسشویی مدیا رباط کریم
ادامه

ریزش آب از ماشین لباسشویی

مشکل دیگری که در این نوع ماشین های لباسشویی وجود دارد و میتواند افراد را تا حد زیادی نگران کند و منجر به تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو بشود؛ این هست که از داخل ماشین لباسشویی آب میریزد؛ در چنین حالتی از علل اتفاق افتادن این مشکل میتوان به  خرابی کاسه نمد یا کاسه مخزن ماشین لباسشویی دوقلوی شما اشاره کرد؛ که البته اگر اتفاق افتادن این مشکل به دلیل خرابی در کاسه نمد باشد؛ امکان تعمیر کاسه نمد وجود ندارد و شما باید به تعویض ان بپردازید.

برق داشتن بدنه ماشین لباسشویی

مشکل رایج دیگر در این نوع ماشین لباسشویی که منجر به تعمیر لباسشویی دوقلو پاکشوما میشود؛ برق داشتن بدنه این نوع ماشین ها است؛ که در صورت وجود چنین مشکلی توصیه می کنیم قطعی سیم برق را حتما بررسی کرده و اگر این مسئله عامل برق داشتن بدنه یخچالتان نبود ، از تعمیرکار بخواهید برای تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو تان به منزل شما مراجعه کند؛ زیرا این مشکل میتواند در صورت خرابی المنت ماشین شما یا اتصالی یکی از مدار ها اتفاق بیوفتد و باید سریعا آن را حل کنید.

 نخ کش شدن لباس ها

مسئله دیگری که در لیست خرابی ها و شکایات رایج از ماشین لباسشویی دوقلو قرار میگیرد؛ نخ کش شدن لباس هاست؛ که این مشکل در اثر نزدیکی پروانه به مخزن لباس های درچرخش اتفاق می افتد و میتواند باعث پارگی و نخ کش شدن لباس ها بشود؛ که برای تعمیر ان باید از تعمیرکاران سامس سرویس کمک بخواهید و پروانه را در جایی قرار دهید که لباس ها نخ کش نمی شوند.

نمایندگی لباسشویی مدیا در اندیشه
ادامه

نچرخیدن پروانه

آخرین مشکل از مشکلات رایجی که در ماشین لباسشویی دوقلو اتفاق می  افتد و لازم میدانیم شما در ارتباط با آن بدانید تا بتوانید اطلاعات خود را در زمینه تعمیر ماشین لباسشویی دوقلو بالا ببرید؛ نچرخیدن پروانه ماشین هست؛ این مسئله علل متفاوتی نیز دارد که از جمله ان ها میتوان  به خرابی دوپولی و یا تسمه ماشین اشاره کرد؛ که در اکثر مواقع نیز باید به تعویض تسمه پرداخت.

سامی سرویس چه برندهایی از لباسشویی دوقلو را تعمیر میکند

تمامی برندهای ایرانی و خارجی توسط سامی سرویس تعمیر میشوند

سامی سرویس در چه محدوده هایی خدمت رسانی میکند

در تمامی مناطق تهران، اندیشه، شهریار، اسلامشهر، رباط کریم، نسیم شهر، پرند آماده تعمیرات لوازم خانگی شما هستیم

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۶ رای

1 دیدگاه در “تعمیر لباسشویی دوقلو پاکشوما

  1. سپیده عزیزی گفت:

    من در مورد لباسشویی دوقلو پاکشوما می‌خواهم صحبت کنم. این دستگاه عالی برای شستشوی لباس و اساساً دو دستگاه شستشوی همزمان است. با استفاده از آن زمان و انرژی خود را صرفه‌جویی خواهید کرد و همچنین به خانه‌یتان زیبایی می‌بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *