تعمیرات یخچال

تعمیر یخچال ال جی

تعمیر یخچال ال جی

تعمیر یخچال ال جی

همانطور که اطلاع دارید؛ یخچال یک وسیله کاملا ضروری و مهم در زندگی هر خانواده ای محسوب میشدو؛ به طوری که بدون استفاده ز یخچال هی خانواهد ای و هیچ فردی نخواهد توانست روز خوبی داشه باشد یا اصلا روزش را به شب برساند؛ به همین دلیل با توجه به مطلبی گه ذکر شد؛ تصمیم داریم در ادامه این مطلب  در ارتباط با تعمیر یخچال برند ال جی با توجه به متداول بودن این برند صحبت کنیم؛ تا اگر شما هم قصد خرید یخچال ال جی دارید و یا این که یخچال ال جی داخل منزلتان دچار مشکل شده است؛ بتوانید این مسئله راحل کنید؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

مشکلات متداول یخچال ال جی

یکی از مهم ترین و اصلی ترین مسائلی که شما باید در ارتباط با یخچال فریز های ال جی بدانید؛ این مسئله هست که مشکلات رایج و اصلی در این یخچال فریزر ها چیست و معمولا چه مسائلی ممکن است برای ان ها پیش بیاید و دلیلشان چیست؟ به همین دلیل در این قسمت از سایت سامی سرویس این مسائل و مشکلات را و همچنین علت هایشان را برای شما ذکر میکنیم.

از جمله خدماتی که توسط سامی سرویس ارائه میشود تعمیر یخچال در تمامی نقاط تهران میباشد. جهت اطلاعات بیشتر میتوانید به برخی از صفحات ما همچون تعمیر یخچال در اسلامشهر و تعمیر یخچال در نسیم شهر مراجعه نمایید.

سخت باز شدن درب یخچال

یکی از اصلی ترین و اساسی ترین مشکلات برای یخچالها این مسئله هست که درب آن ها سخت باز و بسته شود که این مسئله در درب یخچال ها میتواند به دلیل وجود کثیفی در لاستیک دور یخچال و یا لولایی که یخچال به وسیله آن باز و بسته میشود باشد؛ یکی دیگر از مسائلی که میتواند این مشکل را در یخچال فریزر شما به وجود بیاورد؛ این است که بلافاصله بعد از باز کردن یخچال بدون هیچ گونه وقفه ای درب آن را ببندید؛ این مسئله به دلیل ترکیب ناگهانی هوای گرم و سرد داخل دستگاه اتفاق می افتد.

نمایندگی سامسونگ اسلامشهر
ادامه

جمع شدن آب

یکی دیگر از مسائلی که در یخچال های ال جی اتفاق می افتد و افراد در ارتباط با آن زیاد اشکال دارند؛ این هست که آب زیر یخچال جمع شود و این جمع شدن آب میتواند دلایلی مثل یخ زدن و یا مسدود شدن لوله تخلیه آب، مشکل دار شدن محفظه تخلیه آب و حتی خرابی پلاستیک درب یخجال داشته باشد.

خنک نکردن مواد غذایی

از دیگر مسائل و مشکلات رایج نیز میتوان به سرد نشدن و یا به عبارتی خنک نشدن مواد غذایی داخل یخچال ال جی اشاره کرد؛ که در صورت اتفاق افتادن چنین مسئله ای برخی قسمت های یخچال مانند لوله های کندانسور، ترموستات، گاز یخچال، فن اواپراتور یخچال و برد یخچال دچار خرابی یا مشکل هستند.

ایجاد برفک

از دیگر مسائل و مشکلات رایج داخل یخچال ال جی این مسئله هست که یخچال برفک بزند و برفک زدن یخچال نیز دلایلی مانند خرابی یکی از قطعات، قرار دادن یخچال در یک مکان مرطوب، خراب شدن لاستیک اطراف یخچال و خراب شدن ترموستات داشته باشد.

سر و صدای زیاد

از دیگر مسائلی که گاها دریخچال های ال جی به وجود میآید نیز میتوان به سر و صدای زیاد آن ها اشاره کرد؛ که مشکلاتی مانند خراب شدن فن اواپراتور، خرابی موتور فن یخچال و یا کمپرسور اشاره کرد.

خاموش شدن بی دلیل و ناگهانی یخچال

جالب است بدانید؛ خاموش شدن ناگهانی یخچال ال جی یکی دیگر از مشکلات شایع این یخچال هست که دلیل آن در اکثر مواقع وجود مشکل در برد الکترونیک، ترموستات، کمپرسور، اورلود کمپرسور و مواردی ازاین قبیل هست؛ که البته توصیه میکنیم اگر این مشکل برای یخچالتان به وجود آمد پیش از این که بخواهید به تعمیرکار سامی سرویس زنگ بزنید و از او کمک بخواهید؛ سیم و جریان برق یخچال خود را بررسی کنید؛ زیرا شاید مشکل از آن جا باشد و به این ترتیب شما خودتان میتوانید مشکل را حل کنید.

نمایندگی سامسونگ رباط کریم
ادامه
تعمیر ال جی

کدهای خطای یخچال ال جی

همانطور که ممکن است  اطلاع داشته باشید؛ برخی از یخچال ها و سایر لوازم خانگی هوشمند مانند ماشین لباسشویی دارای کد خطا هستند و منظور از این کد خطا این مسئله هست که وسیله خانگی شما مشکل داخل خودش را به وسیله یک سری اعداد و حروف نمایش میدهد؛ که این کد های خطا در ارتباط با انواع مختلف یخچال متفاوت است؛ در ادامه در ارتباط با کد های یخچال ال جی و معانی آن صحبت میکنیم.

ارور E FF

 این کد خطا یا ارور در یخچال های ال جی نشان دهنده این مسئله هست که فن فریزر یخچال شما دچار مشکل است و باید تعویض یا تعمیر گردد.

ارور E RF

این ارور یا کد خطا این مسئله را نشان میدهد که ممکن هست فن یخساز یخچال شما دچار مشکل شود و خرابی شده باشد.

ارور E CF

ارور E CF نشان میدهد که فن کندانسور یخچال مشکل دارد و به خوبی کار نمیکند.

ارور E CO

ابن خطا مشکل را در ارتباطات نمایشگر یخچالهای ال جی نشان میدهد و بایستی درصورت نمایش چنین اروری خیلی سریع از یک تعمیرکار بخواهید این مشکل را برای شما حل کند.

ارور E GF

این ارور یا کد خطا نشان میدهد فلومتر آب یخچال شما دچار مشکل شده و باید خیلی سریع ان را حل کنید.

ارور E  OFF

این ارور خطارا در مد نمایشگاهی یخچال شما نمایش میدهد و بایدحل شود.

ارور E RS

این کد خطا برخی مشکلات در سنسور یخچال را نشان میدهد .

ارور E R2

اگر این نوع کد خطا برروی یخچال فریزر یا یخچال ساید بای ساید شما نمایش داده شود، همانند ارور قبلی نشان دهنده  وجود مشکل در سنسور یخچال شما هست.

نمایندگی هیمالیا نسیم شهر
ادامه

ارور E FS

این ارور یا کد خطا مشکل را در سنسور فریزر شما نمایش میدهد و باید خیلی سریع به کمک یک تعمیر کار ماهر حل و تعمیر شود.

ارور E DS

این کد خطا مشکل را در سنسور دیفراست یخچال فریزر شما نمایش میدهد.

ارور E HS

این کد خطا نیز نشان دهنده این است که سنسور رطوبت یخچال فریزر شما مشکل دارد.

جهت اطلاع از کدهای خطای ماشین لباسشویی ، برروی لینک کلیک نمایید.

هزینه تعمیر یخچال ال جی

اگر بخواهیم در ارتباط با هزینه تعمیر اطلاعاتی را در اختیازر شما قرار دهیم؛ باید بگوییم هزینه انجام این تعمیرات به موارد متعددی از جمله نوع خرابی یخچال شما، تعویض قطعات، مهارت تعمیرکار و زمانی که برای یخچال شما میگذارد دارد؛ به همین دلیل نمیتوان رقم دقیقی برای هزینه تعمیرات یخچال های مختلف ذکر کرد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۸ رای

1 دیدگاه در “تعمیر یخچال ال جی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *