تعمیرات ماشین لباسشویی, تعمیرات یخچال

نمایندگی ال جی اسلامشهر

نمایندگی ال جی اسلامشهر

نمایندگی ال جی اسلامشهر

برند ال جی یکی از برند های نامی و بسیارخوب لوازم خانگی است که در کشورمان ایران خانواده های زیادی این برند را به عنوان یک برند خوب میشناسند؛ به طوری که حداقل در هر خانه ای یک وسیله از برند ال جی موجود هست؛ طبیعتا این برند هر چقدر هم فوق العاده باشد ممکن است روزی دچار مشکل شود و یا شما نیاز داشته باشید؛ آن را تعویض کنید و یک وسیله جدید از آن برند تهیه کنید.

با توجه به مطالب فوق تصمیم داریم در ادامه در ارتباط با نمایندگی ال جی اسلامشهر صحبت کنیم؛تا اگر شما قصد خرید و یا تعمیر یکی از لوازم برند ال جی را دارید؛ بتوانید به راحتی با شناخت نمایندگی ها این کار را انجام دهید.

خرابی های رایج برند LG

با توجه به این که محصولات برند ال جی بسیار زیاد هستند؛ در ادامه تصمیم داریم؛ در ارتباط با برخی از مهمترین آن ها و خرابی های رایج در این دستگاه ها به ارائه نکاتی بپردازیم؛ تا اگر شما هم این دستگاه ها را در منزل دارید که دچار خرابی شده اند؛ بتوانید خیلی بهتر عیب آن ها را پیدا و از تعمیر کار برای تعمیرشان کمک بخواهید.

خرابی های رایج یخچال ال جی

ایجاد برفک زیاد، مشکلات تنظیم دما، مشکلات یخساز، خرابی در کمپرسور، خرابی درب یخچال، بوی بد گرفتن و خراب شدن مواد غذایی داخل یخچال، یخ زدن مواد غذایی در داخل یخچال، بالا رفتن ناگهانی مصرف برق توسط یخچال، ارور در صفحه نمایش یخچال، وجود صدای زیاد و اذیت کننده، به وجود آمدن آب در پایین یخچال، روشن نشدن یخچال، تولید نکردن یخ، نداشتن طعم خوب آب و موارد متعدد دیگری از جمله مشکلات شایع یخچال های ال جی محسوب میشود.

نمایندگی سامسونگ پرند
ادامه

جهت تعمیر یخچال ال جی میتوانید این مقاله را مطالعه نمایید.

ثبت تعمیر آنلاین

خرابی های رایج ماشین لباسشویی ال جی

لرزش و صدای زیاد ماشین، بوی بدگرفتن ماشین، کثیف ماندن لباس ها، خاموش شدن ماشین در یکی از مراحل شست و شو، ریزش آب از زیر دستگاه، نچرخیدن ماشین، تغییر پیدا کردن برنامه های شست و شو، شکستن درب و خالی نشدن محفظه پودر نیز از مشکلات شایع ماشین های لباسشویی ال جی هست.

برای تعمیر لباسشویی ال جی میتوانید به این صفحه مراجعه نمایید.

خرابی های رایج ماشین ظرفشویی ال جی

نشت دادن آب، تمیز نشدن ظروف پس ازشست و شو، ایجاد بوی بد در ظروف، انجام ندادن برنامه های شست و شو، وارد نشدن آب به ماشین، صداهای وحشتناک، اختلال در روند شست و شو، خاموش شدن ناگهانی ماشین ظرفشویی و برخی موارد دیگر نیز از مشکلات دیگری است که برای ماشین های ظرفشویی ال جی اتفاق می افتند.

نمایندگی lg

خرابی های رایج مایکروویو ال جی

از مشکلات و خرابی های شایع ماکروویو های ال جی میتوان به روشن نشدن این دستگاه، نچرخیدن ظرف در داخل دستگاه،کار نکردن برخی قسمت ها مانند گریل، داغ نشدن سینی، تنظیم نشدن دما، خاموش نشدن به صورت اتوماتیک، از کار افتادن دکمه ها و روشن خاموش شدن دستگاه اشاره کرد؛ که درصورت اتفاق افتادن باید خیلی سریع تعمیر شود.

خرابی های رایج تلوزیون ال جی

تلوزیون های ال جی از دستگاه های رایج این برند محسوب میشوند؛ که در اکثر موارد خرابی های آن ها در پخش نشدن صدا، خاموش شدن ناگهانی، به هم ریختن رنگ ها ، روشن و خاموش شدن تلوزیون و عدم وجود تصویر خلاصه میشود.

خرابی های رایج جاروبرقی ال جی

یک سره کار کردن جارو، نداشتن مکش خوب، بوی سوختن دادن یا خارج شدن دود از دستگاه، یک سره کار کردن و یا کار نکردن جارو برقی نیز از مشکلات رایجی است که برای جارو های ال جی اتفاق می افتد.

جهت ارتباط با نمایندگی ال جی نسیم شهر میتوانید با شماره 09192077600 تماس حاصل فرمایید.

هزینه تعمیر لوازم خانگی ال جی

همانطور که میدانید؛ یکی ازمسائل مهم در هنگام تعمیر و بهبود بخشیدن وسایل خانگی برند ال جی، هزینه تعمیر آن و تحمیل این هزینه به خانواده است؛ و اما با توجه به این مسئله که نمیتوان مبلغ دقیقی برای تعمیر این وسایل مشخص کرد.

برای تعمیرات لوازم خانگی با کمترین هزینه میتوانید با مرکز سامی سرویس تماس حاصل فرمایید.

در ادامه عوامل تاثیر گذار  را ذکر خواهیم کرد.

  • نوع خرابی :
    طبیعی است که میزان و نوع خرابی دستگاه برند ال جی مورد نظر شما میتواند برا قیمت تمام شده تاثیر زیادی بگذارد؛ به طور مثال اگر موتور وسیله شما خراب شده باشد، شما باید هزینه خیلی بیشتری نسبت به زمانی بپردازید؛ که یک تعمیر جزئی مانند خرابی درب داشته باشد.
  • نوع وسیله :
    از دیگر عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه تمام شده برای تعمیر یک وسیله منزل از برند ال جی میتوان به نوع وسیله اشاره کرد؛ هرچقدر قیمت خود آن وسیله بیشتر باشد؛ تعمیر آن نیز هزینه بیشتری خواهد برد؛ به طور مثال اگر یخجال ال جی شما دچار خرابی شده باشد؛ باید هزینه خیبلی کم تری نسبت به زمانی بپردازید؛ که فر برقی شما دچار مشکل شده است.

آ

  • میزان تجربه و مهارت تعمیرکار:
    میزان تجربه و مهارت تعمیرکار نیز از جمله عواملی است که میتواند از دو طریق به افزایش قیمت تمام شده برای تعمیر یخچال منجر شود؛ طریقه اول این است تعمیر کار به دلیل مهارت و تجربه بیشتر از شما هزینه بیشتری برای تعمیر دریافت کند؛ و طریقه دوم این است که تعمیر کار به دلیل بی تجربه بودن در این امر به تعویض یا تعمیر یک قطعه اشتباه بپردازد و هم از لحاظ زمانی و هم از لحاظ هزینه برای شما مشکل به وجود بیاورد؛ به همین دلیل با توجه به مطالب فوق توصیه میکنیم از تعمیرکار با تجربه برای تعمیر وسایل ال جی خود استفاده کنید. سامی سرویس بعنوان نمایندگی ال جی اسلامشهر یکی از مراکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی میباشد که با اطمینان کامل میتوانید از خدمات ما استفاده نمایید.
  • قطعه تعویضی:
    یکی از مسائلی که در هنگام نیاز وسیله برای تعویض قطعه میتواند در قیمت تمام شده آن تاثیر گذار باشد؛  کیفیت و جنس قطعه تعویضی است؛ به طور مثال اگر قطعه تعویضی تولید کشور اصلی تولید کننده برند ال جی باشد هزینه بیشتری نسبت به زمانی که قطعه مونتاژ یک کشور دیگر باشد خواهد داشت.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۹ رای

5 دیدگاه در “نمایندگی ال جی اسلامشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *