تعمیرات ماشین لباسشویی, تعمیرات یخچال

نمایندگی سامسونگ اسلامشهر

نمایندگی سامسونگ اسلامشهر

نمایندگی سامسونگ اسلامشهر

نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر تهران با بیش از یک دهه سابقه درخشان در زمینه تعمیرات و خدمات پس از فروش برای محصولات شرکت سامسونگ می­باشد، این نمایندگی در اسلامشهر در زمینه تعمیر یخچال، ساید بای­ ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی، مایکروفر، مایکروویو، تلویزیون و جاروبرقی خدمت‌رسانی خواهد کرد، تمامی این وسایل در زمره ضروری ­ترین و اساسی­ ترین لوازم منزل برای هر شخصی هستند و در صورت بروز هر مشکل و خرابی برای این وسایل، افراد خیلی سخت می­توانند بدون آن­ها زندگی کنند، بنابراین اگر برای هر یک از این لوازم منزل مشکلی پیش بیاید، ترجیح مشتریان بر این است که در سریع ­ترین زمان و با مناسب­ ترین هزینه به تعمیر آن­ها پرداخته شود.

سامی سرویس نمایندگی فروش، خدمات و تعمیرات سامسونگ در اسلامشهر یکی از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات تعمیر این وسایل ضروری می­باشد که به دلیل خدمات بی ­نظیری­ که در اختیار مشتریان این مجموعه قرار می­دهد، توانسته از محبوبیت بالایی برخوردار باشد.

در این مطلب می­خواهیم به معرفی خدمات این مجموعه و نقاط قوت آن به­ همراه شرح کامل این نقاط قوت بپردازیم.

خدمات نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر

  1. این نمایندگی، تعمیرگاه مدرن سرویس بوده و به همه مشتریان خود مشاوره رایگان برای خدمات ارائه خواهد داد، در طی این مشاوره های رایگان تمامی اطلاعات لازم و موردنیاز مشتری در مورد روش­های کنترل و تنظیم وسایل، استفاده درست از آن­ها و نگهداری کردن صحیح از این وسایل برقی در اختیار مشتریان قرار داده می­شود.
  2. یکی ­دیگر از خدمات ویژه این تعمیرگاه مدرن سرویس، اعزام تعمیرکارهای خود به محل موردنظر شما در منطقه اسلامشهر است، تعمیرکارهای مجموعه تمامی تجهیزات و لوازم موردنیاز برای عیب­ یابی و بازرسی لوازم‌خانگی سامسونگ را به­ همراه داشته و در محل موردنظر شما با بررسی لوازم تحت تعمیر، در جهت تعمیر آن اقدام می­نمایند.
  3. تمام قطعات لوازم برقی سامسونگ مانند یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی، ماشین ظرف‌شویی و غیره در تعمیرگاه موجود بوده و درصورتی‌که نیاز به تعویض قطعه ه­ای وجود داشته باشد دراسرع‌وقت تعویض صورت خواهد گرفت.
  4. اگر دستگاه لزوماً به تعمیر در تعمیرگاه نیاز داشته باشد، آن دستگاه به محل تعمیرگاه در اسلامشهر انتقال داده شده و کمتر از یک روز کاری پس از تعمیر به محل بازگردانده می­شود.
کدهای خطای ماشین لباسشویی
ادامه

نقاط قوت نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر

در این قسمت به لیستی از نقاط قوت نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر پرداخته و در مورد هر یک از مواردی که بیان می­کنیم، شرح مختصری خواهیم آورد؛ این نقاط قوت شامل موارد زیر می­شود:

  • تعمیر در محل در سراسر اسلامشهر: همان­طور که در بخش­های قبل گفتیم شما به ­آسانی می­توانید در هر ساعتی از شبانه ­روز با تعمیرگاه تماس بگیرید و اگر منزل شما در اسلامشهر باشد، تعمیرکار به محل سکونت شما در اسلامشهر آمده و مشکل را حل می­نماید. تعمیر لباسشویی در اسلامشهر یکی از خدماتی است که از سمت ما ارایه میشود.
  • خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر: تمام خدماتی که این تعمیرگاه به­ عنوان نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر ارائه می­کند، دارای گارانتی و خدمات متفاوت است، اگر مشکلی به وجود آمد و لوازم سامسونگ شما از همان ایرادی که نمایندگی آن را تعمیر کرده ­بود به مشکل خورده باشد، شما می­توانید به‌راحتی از تمامی این خدمات و گارانتی به‌صورت کاملاً رایگان استفاده کنید.
  • استفاده از قطعات اصل در نمایندگی: نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر با استفاده از مجوزهای رسمی خود، می­تواند با بهره ­گیری از قطعات اصل اعتماد و اطمینان مشتریان را جلب کند، لوازم‌خانگی سامسونگ دارای تکنولوژی و سیستم حساسی هستند که اگر در این تکنولوژی ­ها از قطعات غیر اصل و فیک استفاده شود، حتماً این لوازم به مشکلات جدی­ تری بر می­خورند.
  • تعمیرکار باتجربه سامسونگ: وجود تعمیرکاران باتجربه در تعمیرگاه ­ها و نمایندگی­ های مختلف بسیار مهم بوده و اعتبار یک نمایندگی می­باشند، در واقع محور محرک این نوع خدمات تعمیرکاران هستند، بنابراین هر چه تعمیرکارهای متخصص و باتجربه در یک سازمان بیشتر وجود داشته باشد خدمات آن­ها نیز نسبت به دیگر سازمان­ها بهتر و باکیفیت­ تر خواهد بود، تمامی تعمیرکاران در نمایندگی سامسونگ اسلامشهر دارای حداقل پنج سال سابقه تخصصی هستند و دوره ­های آموزشی خود را در تعمیرگاه سامسونگ با موفقیت گذرانده ­اند.
  • خدمات با سرعت بالا: بسیاری از دستگاه­ها باید بسیار سریع تعمیر شوند زیرا ممکن است که خرابی بیشتری متوجه دستگاه شود، بنابراین خدمات با سرعت بالا یکی از اصول و از نقاط قوت نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر می­باشد.
  • خدمات نمایندگی طبق برنامه شما: اگر دستگاه شما خراب شده باشد و وقت آزاد برای تعمیر آن ندارید، هیچ نگران نباشید زیرا می­توانید با نمایندگی هماهنگ کرده و طبق زمانی که توسط خودتان اعلام می­شود، تعمیرکاران برای تعمیر به محل شما در اسلامشهر فرستاده خواهند شد. جهت تعمیر یخچال در اسلامشهر به این صفحه مراجعه نمایید.
نمایندگی الکترواستیل رباط کریم
ادامه
  • وقت‌شناسی: تعمیرکاران این مجموعه بعد از ثبت سفارش و قبل از مراجعه به محل برای انجام تعمیرات، با شما برای هماهنگی­ های بیشتر تماس گرفته و خدمات را دقیقاً در وقت مقرر انجام میدهند، به عبارتی دیگر کارشناسان و تکنسین ­های این مجموعه بسیار وقت­ شناس هستند.
  • هزینه­ های منصفانه: هزینه­ هایی که نمایندگی سامسونگ در اسلامشهر از مشتری دریافت می­کند بر اساس نرخ­های مصوب اتحادیه بوده و تمام هزینه­ های پرداختی شما زیر نظر کارشناس­ های مجموعه بررسی خواهند شد، بنابراین قیمت­های اعلام شده از طرف شرکت کاملاً منصفانه است.
  • ارائه گارانتی کتبی خدمات: بعد از انجام تعمیرات توسط تعمیرکارهای نمایندگی، شرکت به شما یک گارانتی کتبی شش‌ماهه الی یک‌ساله خدمات ارائه می­دهد تا اگر در طول این دوره دستگاه شما با مشکلی مواجه شود، بتوانید با نمایندگی تماس گرفته و دستگاه خود را به‌صورت رایگان تعمیر کنید.
  • پشتیبانی ۲۴ ساعته: از دیگر نقاط قوت نمایندگی سامسونگ اسلامشهر پشتیبانی ۲۴ ساعته آن می­باشد، مشتریان می­توانند ­به ­راحتی در هر ساعتی از شبانه ­روز که وقت داشته­ باشند، با نمایندگی تماس بگیرند تا بخش پشتیبانی به آن­ها مشاوره دهد.
  • ثبت سفارش آسان: شما می­توانید در هر زمان با استفاده از تلفن و اینترنت ( به ­صورت آنلاین) سفارش خود را ثبت نمایید.
  • نظارت بر تکنسین­ ها: در این نمایندگی نظارت کامل و دقیقی به روی عملکرد تعمیرکارها انجام می­شود که این کار سبب بالا رفتن کیفیت کار و رضایت مشتری خواهد شد.
  • تعمیر به‌جای تعویض: تمام تعمیرکارهای این نمایندگی در تلاش هستند تا تعمیرات با کمترین هزینه و بالاترین راندمان انجام شود.
  • رضایت مشتریان: از مهم­ ترین اهداف نمایندگی سامسونگ اسلامشهر کسب رضایت تمامی مشتریان می­باشد که تا کنون در این هدف خود توانسته بسیار عالی عمل کند.
نمایندگی لباسشویی دوو شهریار
ادامه

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

2 دیدگاه در “نمایندگی سامسونگ اسلامشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *