تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیر لباسشویی سامسونگ

برای آشنایی با نحوه تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در ادامه این مقاله با ما با همراه باشید تا نکات کاربردی را راجع به نحوه تعمیرات این دستگاه به شما ارائه داده و نحوه تعمیر هر یک از قطعات آن را شرح دهیم

برای تعمیر ماشین های لباسشویی نیاز  به متخصص با تجربه در این زمینه دارید، تعمیرکاران نمایندگی های لباسشویی سامسونگ، لباسشویی را به تعمیرگاه برای رفع مشکل برده و در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرات را انجام می دهند، تمامی سرویس های مربوط به لباسشویی سامسونگ در سامی سرویس با بالاترین سطح کیفیت ارائه شده و تعمیرات لباسشویی را با کمترین قیمت انجام می دهند، همین امر افزایش رضایت مشتریان از خدمات تعمیر لباسشویی سامسونگ را به همراه داشته است.

سرویس و خدمات تخصصی تعمیر لباسشویی سامسونگ

تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی شامل موارد: تعویض قطعات معیوب، ترمیم عیوب عملکردی دستگاه، رفع نشت آب، رفع مشکل روشن  و خاموش شدن ناگهانی، پاک سازی فیلترها و لوله های تخلیه، رفع مشکل تمیز نشدن لباس ها، رفع مشکل وجود برق در بدنه ماشین، رفع لرزش ماشین لباسشویی، تعمیر کلیدهای از کار افتاده، تعمیر هیدرواستات، رفع عیب جوش آمدن آب در لباسشویی، برطرف کردن صداهای ناهنجار، تعمیر تخصصی بلبرینگ و دینام، تعویض موتور، تعویض قطعات قدیمی با نمونه های اورجینال، نصب صحیح و اصولی، تعمیرات در محل و غیره می باشد.

اگر لباسشویی شما ال جی میباشد میتوانید به صفحه تعمیر لباسشویی ال جی مراجعه نمایید.

تعمیر شیر برقی لباسشویی سامسونگ

وظیفه شیر برقی کنترل آب ورودی به ماشین در حین شستشو می باشد، شیرهای به کار رفته در ماشین‌های لباسشویی به طور کلی شامل دو قسمت شیر برقی آب سرد و شیر برقی آب گرم هستند البته ماشین‌های لباسشویی‌ امروزی تنها یک شیر برقی آب سرد دارند، خرابی شیر برقی لباسشویی عموماً در شیر آب سرد بوده و دلیل آن یخ‌زدگی‌ آب در مسیر جریان اتفاق می‌افتد، در این وضعیت آب موجود در لوله ها منبسط می‌شود و باعث ایجاد نشتی در شیر برقی می گردد.

تعمیر لباسشویی ال جی در پرند
ادامه

تعمیر موتور لباسشویی سامسونگ

یکی از رایج ترین مشکلات در ماشین های لباسشویی خرابی موتور آن ها می باشد، هنگام خرابی موتور هیچ کدام از اجزای داخلی لباسشویی قادر به فعالیت نبوده و دستگاه کاملا بی مصرف می گردد، بروز عیوب و خرابی در موتور لباسشویی معمولاً با صدای وزوز همراه است، این صدا هنگامی شنیده می‌شود که موتور شروع به کار خواهد کرد، تشخیص این مسئله که تعمیر موتور ماشین لباسشویی امکان‌پذیر است یا نه، نیازمند بررسی عملکرد کلی دستگاه و قطعات مرتبط با موتور می باشد، نچرخیدن، خشک نشدن و شسته نشدن لباس‌ها از جمله نشانه‌هایی هستند که با مشاهده ی آن ها می‌توان احتمال داد که موتور ماشین لباسشویی دچار اختلال شده است.

تعمیر برد ماشین لباسشویی سامسونگ

برد قطعه ی مهمی در سیستم های دیجیتالی مانند لباسشویی است که نقش بسیار مهمی در دستگاه ایفا می کند، در صورت خرابی برد تمامی برنامه های از پیش تنظیم شده ماشین لباسشویی دچار اختلال خواهد شد، از کارافتادگی پنل جلویی لباسشویی یا خاموش شدن ناگهانی آن در حین کار، از علائم اصلی وجود اختلال ساختاری در قسمت برد این دستگاه است، یادآوری می کنیم که تمامی مراحل مرتبط با تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ در نمایندگی های رسمی و مجاز سامسونگ براساس پارامترهای استاندارد و اصولی انجام می شوند. سامی سرویس با به کارگیری دانش تعمیرکاران ماهر  و استفاده از قطعات اورجینال در فرآیند تعویض قطعات، تمامی عیوب و اختلالات فنی لباسشویی های سامسونگ را مرتفع می سازد.

 

سایر نمایندگی های سامی سرویس را میتوانید در زیر مشاهده نمایید 

نمایندگی الکترو استیل اسلامشهر
ادامه

 

ریست ماشین لباسشویی سامسونگ

سامسونگ برند شناخته شده و درخشانی در طراحی و تولید انواع دستگاه های مدرن و کاربردی می باشد، لباسشویی های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و با ارائه ی قابلیت های فراوان می تواند سال های زیادی فعالیت کند، گاهی در اثر ولتاژ نامناسب، بار بیش از حد لباس یا قطع و وصل شدن برق شهری ماشین لباسشویی خراب شده و متوقف می شود، در این شرایط ریست کردن لباسشویی می تواند راه حل ساده ای برای دوباره به کار افتادن لباسشویی باشد، البته این روش در صورتی کاربرد خواهد داشت که ایراد دستگاه ناشی از آسیب دیدگی ساختار قطعات نباشد.

برخی از مدل های لباسشویی دکمه ی ریست دارند که در چنین حالتی می توانید با فشردن دکمه ی مورد نظر دستگاه را ریست نمایید، اما مدل های فاقد دکمه را باید با استفاده از کلید اتصال برق دستگاه ریست کرد، در صورت تداوم اختلال در ماشین لباسشویی حتی پس از ریست، انجام اقدامات تعمیراتی این تجهیز ضروری می باشد.

تعمیر المنت لباسشویی سامسونگ

المنت لباسشویی وظیفه گرم کردن آب این دستگاه را به عهده دارد، شکل ظاهری این قطعه اصولاً در تمامی مدل‌ها و برندها مشابه است اما توان آن با توجه به قدرت ماشین لباسشویی تفاوت دارد، در صورت خرابی المنت ماشین لباسشویی، آب گرم مورد نیاز دستگاه تأمین نخواهد شد که این مسئله در نهایت به کیفیت شستشوی لباس آسیب خواهد زد، خرابی المنت را می‌توان از طریق ارور مشاهده شده در پنل یا خوب شسته نشدن لباس ها متوجه شد.

نمایندگی لباسشویی دوو نسیم شهر
ادامه
تعمیر سوئیچ درب لباسشویی سامسونگ

تعمیر سوئیچ درب لباسشویی سامسونگ

میکروسوئیچ یا همان سوئیچ درب، یکی از اصلی ترین اجزای لباسشویی می باشد که نقش امنیتی ایفا کرده و باز و بسته بودن درب دستگاه را کنترل می کند،. خرابی میکروسوئیچ می تواند مانع از بسته شدن درب سیستم شود و کارایی لباسشویی را از آن بگیرد.

برای تعمیر میکروسوئیچ لباسشویی سامسونگ باید درب آن را باز کرده و لاستیک آن جدا شود، سپس فنر بیرونی دور درب آزاد شود، اگر فرسودگی این بخش از لباسشویی غیر قابل تعمیر باشد، کارشناسان در نمایندگی تعمیر محصولات سامسونگ آن را با نمونه ی سازگار تعویض می نمایند تا سیستم ماشین لباسشویی بازیابی شود.

تعمیر جاپودری لباسشویی

جاپودری ماشین لباسشویی در زمره قطعاتی است که در صورت خرابی، امکان تعویض و تعمیر آن وجود دارد، خرابی های پیش آمده در محفظه پودر ماشین لباسشویی ممکن است به این دلیل باشد که این قطعه ممکن است به مرور زمان ساییده، پاره یا دچار آلودگی‌های بیش از حد شود، در چنین مواقعی باید نسبت به تعویض جا پودری ماشین لباسشویی اقدام کرده و نمونه جدید اورجینال را جایگزین قطعه مستهلک نمود.

البته تعویض جا پودری ماشین لباسشویی ممکن است به دلیل وجود نشتی در این قطعه ضروری شود، توصیه میشود امور مربوط با تعمیر و تعویض محفظه پودر ماشین لباسشویی به تعمیرکاران متخصص سامی سرویس محول شود تا دستگاه پس از تعمیر، کیفیت نخستین خود را داشته باشد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲۳ رای

1 دیدگاه در “تعمیر لباسشویی سامسونگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *