تعمیرات ماشین لباسشویی, تعمیرات یخچال

نمایندگی مجاز اسنوا

نمایندگی مجاز اسنوا

نمایندگی مجاز اسنوا

برند اسنوا یکی از مشهور ترین برند های لوازم خانگی در ایران هست. که سابقه ای 17 ساله را در این زمینه دارا می باشد.

در این مدت کوتاه برند اسنوا توانسته توجه زیادی را در زمینه لوازم خانگی در ایران کسب کند و قدرت رقابت با برند های خارجی را داشته باشد.

برند اسنوا با بکارگیری بهترین مهندسان و کارشناسان ایرانی و با داشتن کیفیت بالا و همین طور قیمت مناسب رقیبان خود را کنار زده، و جا پای خود را در صنعت لوازم خانگی محکم کرده است.

برند اسنوا تا امروز توانسته است در اکثر شهر های ایران نمایندگی فروش خود را راه اندازی کند و برای گرفتن نمایندگی مجاز اسنوا شما با تماس به مشاوران شرکت می توانید از شرایط بهرمند شوید. 

سامی سرویس بعنوان نمایندگی مجاز اسنوا در شهرهای اسلامشهر، پرند، نسیم شهر، رابط کریم، اندیشه و شهریار فعالیت مینماید.    

تاریخچه برند اسنوا

برند اسنوا اولین بار در سال ۱۳۸۴ در منطقه ای از اصفهان به نام مورچه‌ خورت تأسیس و پایه گذاری شد. مورچه خورت در واقع از توابع شهرستان میمه است که جزء شهر های تاریخی می باشد و جمعیتی در حدود 2000 نفر دارد. اولین فعالیت برند Snowa تولید اجاق گاز و کولر آبی بود است که در حال حاضر نیز جزء پر فروش ترین اقلام شرکت هم می باشد.

 به تدریج و با شناخته شدن این برند و افزایش روند فروش، فعالیت خود را توسعه بخشید و محصولات دیگری را نیز به کارنامه تولیدات خود اضافه کرد. برند اسنوا در واقع مخفف عبارت ارکان ساختار نوین ایران است و یکی از زیر مجموعه های گروه صنعتی انتخاب است. شرکت اسنوا با داشتن بیش از ۱۴۰ فروشگاه و نمایندگی اختصاصی و حدود ۱۱۰۰ فروشگاه غیراختصاصی، یکی از گسترده ‌ترین شاخه ‌های توزیع در کشور را از آن خود کرده است.

نمایندگی سامسونگ اسلامشهر
ادامه
نمایندگی اسنوا

ارتباط برند اسنوا با گروه صنعتی انتخاب

پدر و پدر بزرگ محمد رضا دیانی در سال 1367 اولین کسانی بودند که کارخانه تولید اجاق ‌گاز را در اصفهان بنا نهادند و نام آن را گروه صنعتی انتخاب گذاشتند. این شرکت با تولید محصولات مرغوب و با کیفیتی توانست در مدت زمان اندکی، مسیر پیشرفت را به سرعت طی کند و موفق به کسب جوایز و عناوین زیادی نیز شود.
از بارز ترین افتخارات کسب شده توسط گروه صنعتی انتخاب می توان به واحد نمونه صنعتی، برترین نشان رعایت حقوق مصرف کننده، نمونه در زمینه مرکز تحقیق و فناوری، کار آفرین برتر به دلیل اشتغال زایی ، انواع و اقسام استاندارد های بین المللی، واحد برتر استاندارد و… اشاره کرد.

مهمترین هدف گروه صنعتی انتخاب تلاش برای تامین آسایش مردم با تولید و عرضه لوازم خانگی است که علاوه بر داشتن کیفیت عالی، به تفاوت سلیقه افراد احترام گذاشته و از طرفی با تولید و حمایت از تولید ملی، به منظور بهبود صنعت کشور و اشتغال جوانان کمک کرده است.

دوران فعالیت برند اسنوا از گذشته تا امروز

شرکت اسنوا تنها با 50 تا 100 دستگاه در روز کار خود را آغاز کرد و میزان تولیدات آن تحت تاثیر عواملی مانند فصل، تغییرات و نوسانات بازار ارز و قدرت خرید مردم بود. این شرکت باسابقه توانست در سال ۲۰۱۵ با بازاریابی بی نظیر خود در تلویزیون نام خود را در ذهن مردم حک کند.

البته ناگفته نماند که حامی و اسپانسر برنامه خندوانه نیز در این دیده شدن بی اهمیت نبود. همه این عوامل دست به دست هم دادند تا برند اسنوا گامی استوار و موثر در جهت جلب اعتماد مردم و آشنایی آنها با تولیدات داخلی بردارد.

نمایندگی امرسان اسلامشهر
ادامه

لازم به ذکر است که برند اسنوا برخی از قطعات مورد نیاز خود را از چین وارد کرده و در کارخانه های ایرانی مونتاژ می کند. زیرا هزینه خرید ماشین آلات برای تولید این گونه قطعات به قدری بالا بود که سیاست شرکت انتخاب تکنیک مونتاژ به جای تولید آنها بود. در حال حاضر اسنوا نه تنها تامین کننده نیازهای داخلی ایران است، بلکه در زمینه صادرات به کشورهای خاورمیانه به ویژه عراق نیز فعالیت چشمگیری دارد.

تولید و کیفیت کالا در اسنوا

از مهمترین و پیشرفته ترین تجهیزات کارخانه اسنوا می توان به انواع تکنولوژی جوش پلاسما صفحات اجاق گاز، پرس ضربه ای و هیدرولیک از 60 تن تا 1000 تن، تراش خم و برش، ماشین آلات رنگ و لعاب الکترومغناطیسی رباتیک و ... اشاره کرد.

کارخانه رنگ و لعاب اسنوا با استفاده از بهترین مواد اولیه رنگ و لعاب بر اساس فرمولاسیون انحصاری توانسته در زمینه رنگ و پوشش قطعات به روش الکترومغناطیسی و زیرسازی قطعات با مواد نانو فعالیت کند و محصولی را که در انتها تحویل می دهد. بی عیب و نقص و کاملاً کیفیت و دوام بالایی دارد. از دیگر مزیت های محصولات و دستاوردهای اسنوا می توان به لعاب های هوشمند با مواد نانو اشاره کرد که بیشتر در فضای داخلی اجاق گاز استفاده می شود.

پیشرفت در زمینه ی اجاق گاز در شرکت اسنوا بخاطر فعالیت اصلی خانواده دیابی در این زمینه می باشد.

بهترین محصولات نمایندگی مجاز اسنوا

این برند در زمینه لوازم خانگی دارای محصولاتی مانند اجاق گاز اسنوا، مایکروفر و فر اسنوا، هود و سینک اسنووا، جاروبرقی اسنوا، ماشین ظرفشویی اسنوا، ماشین لباسشویی اسنوا در ظرفیت های مختلف، آبسردکن اسنوا، یخچال و فریزر اسنوا می باشد. انواع مدل ها تک درب، ساید بای ساید، فریزر در بالا و فریزر در پایین، تلویزیون اسنوا، محصولات توکار اسنوا که امکان انتخاب رنگ مورد نظر را به کاربر می دهد. در کل شرکت اسنوا از برند های پر طرفدار بین مردم است و اکثر محصولات آن از نظر کیفیت در رده های بالایی قرار دارند.

نمایندگی اسنوا پرند
ادامه

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۹ رای

8 دیدگاه در “نمایندگی مجاز اسنوا

  1. محمدرضا گفت:

    با سلام
    بنده میخواهم نمایندگی فروش محصولات اسنوا را در شهرستان خودمان داشته باشم.
    نسبت به شرایط راهنمایی میخواستم

  2. رضا گفت:

    سلام پمایندگی محصولات اسنوا را در استان همدان شهرستان اسدآباد خواستارم.ملک تجاری در بهترین نقطهشهر دارم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *