تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی اسنوا در نسیم شهر

تعمیر لباسشویی پرند

تعمیر ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی به یکی از پرکابرد ترین وسایل خانگی خانم ها تبدیل شد و توانست خیلی سریع جای خود را در خانه ها پیدا کند و همین امر باعث شد صنعت لوازم خانگی تمامی برند ها تمام تلاششون را بکنند تا بتوانند بهترین خود را ارائه دهند.

با گذر زمان همانطور که رقابت بیشتر می شد. رقبای جدید هم به بازار اضافه می شدند. تا بتوانند آن ها هم قسمتی از بازار را در اختیار بگیرند.

بین تمامی برند ها برند اسنوا هم توانسته در این زمینه خودی نشان بده و ماشین لباسشویی های خود را روانه بازار کند.

اما رسیدگی به مشکلات ماشین لباسشویی به اندازه فروش آن ساده نیست.

تمامی ماشین لباسشویی ها بعد از مدتی نیاز به تعمیر و رسیدگی دارند و ممکن است نیاز به تعویض بعضی از قطعه های آن ضروری باشد.

قصد داریم در ادامه مطلب از سامی سرویس در مورد تعمیر لباسشویی اسنوا در نسیم شهر نکاتی را ارائه دهیم.

تعمیر لباسشویی اسنوا

مشکلاتی که گاهن برای ماشین لباسشویی های اسنوا رخ میده.

1-تخلیه نشدن آب دستگاه

یکی از مشکلات اصلی که در اکثر ماشین لباسشویی ها وجود دارد.مشکل تخلیه نشدن آب دستگاه می باشد. که راه حل آن بررسی دقیق مسیر خروج آب و همینطور پمپ تخلیه می باشد. اگر ایراد کار از پمپ و مسیر خروج آب نبود، باید پمپ تعویض شود.

2-بسته نشدن در لباسشویی

مشکل بسته نشدن در هم یکی از متداول ترین مشکلات ماشین لباسشویی می باشد. که شما به راحتی با تعویض زه و دستگیره مشکل شما حل خواهد شد.

نمایندگی اسنوا اسلامشهر
ادامه

3-صدای شدید لباسشویی

مشکل صدای شدید لباسشویی می تواند موارد زیادی را در بر بگیرد.

یکی از عوامل محل جایگیری لباسشویی می باشد،که باید کنترل شود.

دومین دلیل ممکن است از خرابی قطعه های درونی پمپ،موتور یا دیگ آبکش لباسشویی باشد. که برای مشکل یابی آن باید با نمایندگی مجاز اسنوا تماس بگیرید. تا آن ها بهترین راهنمایی را در اختیارتان قرار دهند.

4-وارد نشدن آب به دیگ

اگر مطمئن هستیند که اتصالات مشکلی ندارند. احتمالا مشکل در شیر برقی یا والید دستگاه می باشد که باعث آسیب به دستگاه شده است. برای حل این مشکل باید دستگاه توسط نمایندگان بررسی شود.

5-روشن نشدن دستگاه

قبل از داشتن هیچ استرسی اول از همه سیم و دو شاخه ی لباسشویی را بررسی کنید و اگر مشکل از آنجا نبود با سامی سرویس تماس بگیرید تا در صورت لزوم تعمیرکار بیاید و نمایشگر را بررسی کند.

6-لرزش شدید دستگاه

اصلی ترین دلیل لرزش ماشین لباسشویی شما تراز نبودن آن است که باید توسط شما بررسی شود در صورت بررسی این مورد به احتمال خیلی زیاد مشکل از کمک فنر های لباسشویی می باشد که باید تعویض شود.

7-باز نشدن در بعد از اتمام شست شو

دلایلی همچون تخلیه نشدن آب،خراب بودن دستگیره و میکروسوئیچ عواملی هستند که باعث باز نشدن در ماشین لباسشویی بعد از شست شو می باشند. که قبل از تماس به نمایندگی مجاز اسنوا شما باید فیلتر ماشین لباسشویی را تمیز کنید. در صورت حل نشدن مشکل نمایندگی راهنمایی می کند.

8-متوقف نشدن تایمر

زمانیکه تایمر ماشین لباسشویی شما متوقف می شود ولی شست شو ادامه دارد، دستگاه نیاز به تعمیر برد یا نصب مجدد برنامه می باشد.که باید با نمایندگی های اسنوا تماس بگیرید.

نمایندگی لباسشویی پاکشوما رباط کریم
ادامه

9-نچرخیدن دیگ

برای حل مشکل نچرخیدن دیگ باید قطعاتی مانند سوئیچ، تسمه، موتور، گیربکس، برد، قرقره درایو، روتور و استاتور، یاتاقان‌ها و درایو موتور توسط تعمیرکار بررسی و درصورت نیاز تعمیر یا تعویض گردد.

جهت ثبت تعمیر لباسشویی در نسیم شهر به این صفحه مراجعه نمایید.

تعمیر از جلو

کد خطا یا ارورهای ماشین لباسشویی اسنوا

با پیشرفت صنعت تکنولوژی،ماشین لباسشویی ها هم تغییرات زیادی داشته اند و به صورتی برای تمام مشکلاتی که ممکن است در آنها پیش بیاد کدی طراحی شده است. تا در کنار زمان تشخیص خوب تر، نیازمند زمان زیادی برای حل مشکل نداشته باشد.

در ادامه بعضی از کد های خطا ماشین لباسشویی اسنوا را بیان میکنیم.

E1: به عدم فرمان هیدروستات به شیر برقی مربوط می‌شود. که دلایلی مانند:بسته بودن شیر آب ، ایراد داشتن هیدروستات ، کثیف بودن فیلتر آب ورودی، این خطا رخ می دهد.

E4: این ارور زمانی رخ می دهد که دستگاه نشتی آب داشته باشد.

E5: این ارور در مورد خرابی موتور دستگاه می باشد.

E6:این کد بخاطر دلایل مختلفی ممکن است رخ دهد.( سوختن موتور، خراب شدن رله و معیوب شدن سیم کشی.)

E7:این ارور زمانی رخ می دهد که موتور در جهت مناسب کار نکند، موتور سوخته باشد یا مدار برد خراب شده باشد.

H4:ارور مربوط به این کد مربوط به خرابی مدار برد و گرم شدن بیش از اندازه المنت مربوط می‌شود. در این حالت ماشین لباسشویی داغ کرده و دمای آن بالا می‌رود.

L8: این ارور زمانی اتفاق میوفته که درب دستگاه باز باشد، قفل درب خراب شده باشد، یا برد دستگاه معیوب شده باشد

نمایندگی لباسشویی مدیا پرند
ادامه

1E:این ارور زمانی رخ می دهد که فیلتر ورودی آب بسته باشد، پمپ تخلیه، هیدروستات، شیر برق خراب شده باشد یا برد الکترونیکی عملکرد نامناسبی داشته باشد،

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۹ رای

3 دیدگاه در “تعمیر لباسشویی اسنوا در نسیم شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *