تعمیرات ماشین لباسشویی, تعمیرات یخچال

نمایندگی هیمالیا اسلامشهر

نمایندگی هیمالیا اسلامشهر

یخچال هیمالیا

هیمالیا یکی از برندهایی است که در حوزه بخچال سازی از سال ۱۳۸۰ در ایران فعالیت کرده و امروزه به دلیل اینکه با توجه به استاندارد و تکنولوژی‌ های روز دنیا به تولید یخچال‌های فریزر خود می‌پردازد، طرفداران زیادی پیدا کرده است؛ یکی از معایب این یخچال گران‌تر بودن برند هیمالیا نسبت به دیگر یخچال‌ها است که دلیل آن قطعات مختلف تعبیه شده در این یخچال‌ها است، این قطعات دارای انواع گوناگونی با حساسیت بالا هستند که موجب بالا رفتن هزینه تولید می‌شوند.

نمایندگی هیمالیا اسلامشهر

بدون شک یخچال در مقایسه با سایر لوازم خانگی یکی از اصلی‌ترین و گران‌ترین لوازم هر خانه است و از آن‌ها به‌صورت پیوسته در کل شبانه‌روز استفاده می‌شود که این مسئله سبب شده تا اهمیت نگهداری از آن دوچندان شود، امروزه یخچال‌ها در انواع و مدل‌های مختلفی ساخته می‌شوند که هرکدام از آن‌ها توسط یک برند شرکتی که در حوزه لوازم خانگی فعالیت می‌کنند، ساخته شده است، یکی از این برندهای موجود و مطرح در یخچال‌ها  که میخواهیم در این مطلب به بررسی انواع خرابی‌های موجود در آن و نمایندگی تعمیر یخچال در اسلامشهر بپردازیم، برند هیمالیا است.

ثبت تعمیر آنلاین

تعمیر یخچال هیمالیا

تا به اینجا خواندیم که اگر قرار باشد یخچال‌های هیمالیا را سرویس یا یک تعمیر جزئی کنیم، هزینه‌ زیادی را  باید پرداخت کنیم، اما اگر یخچال فریزر خراب شود نباید به خاطر هزینه دست نگه داشت زیرا ممکن است که موجب خرابی‌های بیشتر شده و هزینه خیلی بیشتری را به ما تحمیل کند، بنابراین در صورت بروز خرابی در آن باید هر چه سریع‎‌تر تعمیر شود تا مواد غذایی درون آن فاسد نشده و تبعات بیشتری نداشته باشد، همچنین تعمیر یخچال فریزر امری مهم است و نباید این یخچال‌ها را با سپردن به افراد غیر متخصصی که هزینه کمتری دریافت می‌کنند سپرد زیرا در این صورت در معرض خرابی بیشتر قرار می‌گیرد و کسی هم پاسخگو نیست، بنابراین باید برای تعمیر یخچال در نسیم شهر با نمایندگی معتبر سامی سرویس تماس حاصل فرمایید.

دلایل تعمیر یخچال هیمالیا 

همان‌طور که گفتیم باید بعد از مشاهده هرگونه علائم خرابی در یخچال هیمالیا فورا اقدام به تعمیر آن کنیم تا تبعات بدتری برای ما نداشته باشد، اما این خرابی‌ها چیست؟ در صورت دیدن چه چیزی باید آن را تعمیر کنیم؟ پاسخ به این سوال‌ها در این قسمت یافت خواهد شد.

 

طبق بررسی متخصصین سامی سرویس شایع‌ترین خرابی‌هایی که ممکن است برای یخچال هیمالیا پیش بیاید عبارت‌اند از:

  • داغ شدن موتور یخچال:
    از دیگر مشکلات رایج در یخچال‌ها، داغ شدن موتور آن‌ها است، دلایل مختلفی می‌تواند در به‌وجودآمدن این مشکل سهم داشته باشند، این دلایل عبارت‌اند از به‌هم‌خوردگی تنظیمات ترموستات، وجود اختلال در کندانسور ، پیوسته کار کردن یخچال، کمبود گاز امبرد و…؛ برای حل این مشکل نیز حتما از راهنمایی‌های افراد متخصص استفاده کنید، اگر چنین مشکلی در یخچال شما ایجاد شده است، می‌توانید با کارشناسان و متخصصان تعمیر یخچال هیمالیا در نسیم شهر تماس برقرار کنید.
  • فن یخچال کار نکند:
    فن یخچال یکی از قطعات مهم در یخچال‌ است که وظیفه آن گردش هوا درون یخچال است، اگر فن یک یخچال خراب شود، مشکلاتی برای عملکرد یخچال به وجود خواهد آمد، اگر بنا به هر دلیلی فن یخچال خراب شده و از کار بیفتد، دمای یخچال رفته رفته بالا می‌رود که این امر باعث فشار زیادی به کمپرسور ها خواهد شد، دلایلی که باعث کار نکردن فن یخچال می‌شود، فرسودگی فن، گردوخاک‌هایی که وارد فن می‌شوند و نوسانات برقی خواهد بود؛ اگر برای فن یخچال هیمالیا مشلی پیش آمد، سریعاً به نمایندگی تعمیر یخچال در اسلامشهر مراجعه کرده تا بتوانید به رفع این مشکل بپردازید.
  • یخ‌زدن لوله‌های پشت یخچال:
    یکی دیگر از مهم‌ترین اشکالاتی که برای تمامی یخچال‌ها پیش میاید یخ‌زدن لوله‌های پشت آن است، وجود چنین عیبی سبب می‌شود که عملکرد یخچال دچار به هم ریختگی شود، قطعاتی مانند ترموستات و هیتر دیفراست می‌توانند در به وجود آمدن چنین نقصی نقش داشته باشند.
نمایندگی هیمالیا اسلامشهر
  • باوجود فعال بودن فریزر یخچال از کار افتاده باشد:
    این مشکل برای یخچال‌هایی پیش می‌آید که ساید بای ساید بوده یا نیمه بالایی آن‌ها فریزر و  نیمه پایین آن‌ها یخچال باشد، یکی از مشکلاتی که در این مدل از یخچال‌ها وجود دارد، فعال‌بودن فریزر و کار نکردن یخچال است، در صورت بروز این مشکل بدانید که اگر فورا به تعمیر آن نپردازید مشکلات بسیار بیشتری برای یخچال شما پیش خواهد آمد، دلایل مختلفی مانند مشکل در ترمیستور، مشکل در دمپر هوا، اختلال سنسور کنترل دما، کار نکردن صحیح فن و مشکل هیتر دیفراست باعث بروز این مشکل خواهند شد، در این زمینه نیز می‌توانید از خدمات تخصصی نمایندگی هیمالیا در اسلامشهر استفاده کنید.
  • قطع و وصل شدن برق یخچال:
    قطع و وصل شدن پشت هم برق یخچال نیز یکی دیگر از رایج‌ترین مشکلاتی است که در هر یخچالی اتفاق می‌افتد و این مسئله نیز می‌تواند دلایل مختلفی مانند وجود نوسان برق، مشکل در عایق‌بندی‌ها، رطوبت یخچال و… داشته باشد، در صورت بروز این مشکل فورا با کارشناسان کاربلد نمایندگی هیمالیا تماس بگیرید تا فورا اقدام به تعمیر یخچال کنند در غیر این صورت به احتمال زیاد با سوختن موتور یخچالتان مواجه خواهید شد.

نمایندگی یخچال هیمالیا اسلامشهر

نمایندگی هیمالیا اسلامشهر یکی از شعب نمایندگی‌های یخچال هیمالیا در ایران و استان تهران است که با کمترین قیمت ممکن بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد، این نمایندگی هیمالیا که در اسلامشهر واقع است ویژگی‌هایی دارد که آن را از دیگر مراکز موجود متمایز می‌کند، این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:

  1. تکنسین و تعمیرکاران متخصص و مجرب:
    افرادی که به عنوان تکنسین و تعمیرکار در نمایندگی هیمالیا اسلامشهر جذب می‌شوند دارای تبحر و تجربه بالا در حوزه کاری خود می‌باشند، این افراد درباره‌ی یخچال فریزر هیمالیا آموزش دیده و با آگاهی کامل به تعمیر و عیب‌یابی می‌پردازند.
  2. تعمیر در محل:
    نمایندگی هیمالیا اسلامشهر به شرطی که ساکن اسلامشهر باشید، تعمیرکاران را به محل شما فرستاده و تعمیرات را در صورت امکان با همان کیفیت در منزل به شما ارائه می‌دهند.
  3. استفاده از قطعات اورجینال:
    تکنسین‌ها و تعمیرکاران سامی سرویس بعد از بررسی و عیب یابی یخچال در اولین قدم قطعات آسیب دیده را تعمیر خواهند کرد، اگر به هر دلیلی امکان تعمیر قطعات نباشد، قطعه معیوب با یک قطعه اورجینال تعویض می‌گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۹ رای
تعمیر یخچال ال جی
ادامه

1 دیدگاه در “نمایندگی هیمالیا اسلامشهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *