تعمیرات ماشین لباسشویی

تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی در منزل یکی از پیچیده ترین و زمانبر ترین فعالیت هایی است که تنها نیاز به یک تعمیرکار خبره و کاربلد دارد. امروزه در منزل بسیاری از هموطنان ایرانی می توان محصولات ال جی به ویژه لباسشویی این شرکت کره ای را مشاهده کرد. محصولات شرکت ال جی معمولا از مرغوب ترین کالاهای خانگی محسوب می شوند ولی گاه به دلایل مختلف ممکن است دچار خرابی شده و نیاز به تعمیر داشته باشند.
در صورتی که شما کاربران گرامی هم نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی در منزل دارید لطفا در ادامه با ما همراه باشید تا با چالش های پیش روی خرابی لباسشویی ال جی و همچنین راه های تعمیر لباسشویی ال جی بیشتر آشنا شویم.

در چه صورت نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی است؟

مواقعی ممکن است رخ دهد که لباسشویی ال جی شما خراب نشده و لذا نیازی هم به تعمیر ندارد ولی گاه به دلایل زیر لازم و ضروری است که حتما تعمیر لباسشویی ال جی را در اولویت کارهای خود قرار داده و با نزدیک ترین مرکز یا نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی تماس بگیرید و درخواست تعمیرکار دهید.

  • هنگامی که ماشین لباسشویی ال جی اصلا روشن نمی شود.
  • هنگامی که لباسشویی به هیچ وجه کار نمی کند و انگار موتور آن نمی چرخد.
  • زمانی که صدای خیلی ناهنجار و گوش خراشی از داخل دستگاه می شنوید.
  • زمانی که احساس می کنید موتور لباسشویی اصلا نمی چرخد در صورتی که ماشین روشن است.
  • زمانی که ماشین لباسشویی لرزش غیرمعمولی نسبت به همیشه دارد.
  • هنگامی که آب باز است ولی اصلا وارد بخش شستشوی لباسشویی نمی شود.
  • هنگامی که لباسشویی توان تخلیه ی آب داخل دستگاه را ندارد.
  • هنگامی که کدهای مختلف ارور یا خطا روی دستگاه ظاهر می شود و معانی آن ها را نمی دانید.
  • به دلیل بوی بسیار بد دستگاه دوست ندارید آن را روشن کنید.
  • وقتی که درب ماشین لباسشویی اصلا باز نمی شود.
نمایندگی جی پلاس نسیم شهر
ادامه

 

لباسشویی ال جی

کدهای خطای ماشین لباسشویی ال جی

برخی مدل های ماشین لباسشویی ال جی دارای نمایشگر کدهای خطا یا ارورها است که به کاربر نوع مشکل را گوشزد کرده و اطلاع می دهد. کدهای خطای لباسشویی ال جی متعدد هستند و ممکن است حتی دستگاه به دلایل مختلف، دچار چندین خطا هم گردد.
هر کد روی نمایشگر ماشین لباسشویی ال جی لزوما به معنای نیاز به تعمیر لباسشویی ال جی نیست چرا که گاه به معنای نیاز به انجام کار خاصی مانند بستن درب دستگاه و یا قطع جریان آب و … می باشد.
به عنوان مثال خطای PF به این معناست که مشکل اصلی بخاطر قطع و وصل شدن برق یا کم و زیاد شدن میزان برق است و یا مثلا کد خطای CL به معنای فعال بودن دکمه ی قفل کودک در ماشین لباسشویی ال جی است.
اما در صورتی که با ارورهای ناشناس و یا مواردی که در بخش قبل مواجه شدید می توانید بلافاصله با کارشناسان سامی سرویس نمایندگی و مرکز تعمیر لباسشویی ال جی تماس حاصل نموده و درخواست تعمیرکار جهت تعمیر ماشین لباسشویی تان در منزل نمایید. همچنین میتوانید با مراجعه به صفحه کدهای خطای ماشین لباسشویی اطلاعات کاملتری را کسب نمایید.

 

نحوه نگهداری صحیح از ماشین لباسشویی

هر وسیله ی برقی نیازمند نگهداری صحیح و اصولی است تا بتوان مدت زیادی از آن استفاده نمود. ماشین لباسشویی ال جی دستگاه بسیار قوی و مقاوم به تکان ها و تا حد زیادی مقاوم در برابر کم و زیاد شدن جریان برق است ولی باز هم ممکن است به هر دلیلی دچار خرابی هایی شود. حال در این بخش به روش های نگهداری ماشین لباسشویی ال جی می پردازیم تا نیاز کمتری به تعمیر لباسشویی ال جی داشته باشید.

  • سعی کنید ماشین لباسشویی را روی یک سطح صاف قرار دهید.
  • در زمان روشن بودن دستگاه، به هیچ وجه درب آن را باز نکنید.
  • حجم لباس سنگین و زیاده از ظرفیت دستگاه، در آن قرار ندهید.
  • سعی کنید برای کاهش نوسان های ورودی به ماشین لباسشویی از محافظ برق استفاده کنید.
  • حتی الامکان با آب داغ لباس ها را بشویید تا دچار بروز رسوب در دستگاه نشود.
  • تنظیم درست کدها و زدن دکمه های درست در زمان استفاده از دستگاه
  • هر 6 ماه یک بار درخواست تعمیرکار کنید تا ماشین لباسشویی را بررسی کند.
تعمیر لباسشویی جی پلاس در نسیم شهر
ادامه

 

نمایندگی مجاز ال جی

تعمیر لباسشویی ال جی نیازمند تخصص و حساسیت بالایی است چرا که دستکاری بخش های مختلف دستگاه می تواند در دراز مدت باعث ایجاد بروز کدهای خطای متعدد در نمایشگر دستگاه شود. سعی کنید تنها با نمایندگی های مجاز ال جی تماس حاصل نمایید تا هم از بابت تعمیر کامل و درست دستگاهتان اطمینان حاصل نمایید و هم اینکه کار را به کاربلد سپرده باشید تا از بروز اشکالات احتمالی آینده نیز جلوگیری به عمل آورید. از طرف دیگر هم از هزینه های متفرقه که توسط افراد متفرقه از شما عزیزان در اغلب اوقات دریافت می شود جلوگیری نمایید.
در صورت نیاز به تعمیر کافیست با شعبه های مختلف سامی سرویس نظیر تعمیر لباسشویی در رباط کریم که نمایندگی های رسمی و معتبر محصولات و به ویژه لباسشویی ال جی در تهران هستند در تماس باشید تا به سرعت و در کمترین زمان ممکن، در منزل شما حضور یافته و اقدام به خدمت رسانی به شما عزیزان در محل نمایند.

 

ارتباط با تعمیرکار لباسشویی ال جی

در این مطلب به مسائل مربوط به تعمیر لباسشویی ال جی به طور کامل پرداختیم و مواقع نیاز به تعمیرکار ماشین لباسشویی را نیز بیان کردیم. در صورت بروز هرگونه خطا یا ایراد در ماشین لباسشویی تان می توانید همه روزه با شماره های سامی سرویس نمایندگی رسمی لباسشویی ال جی در شعب مختلف شهر تهران تماس گرفته و مشاوره های لازم را دریافت کنید.
02156773167
02156756047
09355077776
09998857776

امیدواریم که اطلاعات مفیدی رو به شما عزیزان و کاربران گرامی ارائه کرده باشیم. لطفا نظرات، پیشنهادات، تجربیات و انتقادات سازنده ی خودتون رو در بخش دیدگاه ها با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تعمیر لباسشویی آبسال
ادامه

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

2 دیدگاه در “تعمیر لباسشویی ال جی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *